הסרט אמא- תיכון ברנר. שחקנית: אופק דוידסון. צילום פרטי
אופק וצהלה דוידסון, הסרט אמא, תיכון ברנר. צילום פרטי

מרגש: סרט שעשתה תלמידת ברנר על אמה חולת הסרטן זכה בפרס

הסרט "אמא" מגולל את סיפורן של אופק וצהלה דוידסון שגם משחקות בו את עצמן. "כל מי שראה את הסרט התרגש", מספרת אופק (צפו בסרט)

פורסם בתאריך: 22.2.18 14:02

הסרט "אמא" של תלמידים מתיכון ברנר זכה במקום הראשון בתחרות חביב הקהל בפסטיבל "אור הזהב" בערוץ 98. הסרט הופק כסרט מתכונת בשנה"ל תשע"ז במסגרת מגמת תקשורת וידאו בתיכון (כיום התלמידים בכיתה י"ב).
מדובר בסרט אוטוביוגרפי של תלמידת בית הספר ובמאית הסרט, אופק דוידסון. הסרט מגולל את סיפור מחלתה של צהלה, אמה של אופק, החולה בסרטן השד ואת התמודדותה של אופק כבת לאם חולה. לאורך הסרט עברה אופק תהליך אישי מורכב ונדרשה לכוחות רבים ולתעצומות נפש כדי להתמודד הן עם מחלת אמה והן עם ההשתתפות בסרט. העבודה על הסרט ארכה כשלושה חודשים במהלכם ליווה הצוות את האם צהלה בהכנות לניתוח, בניתוח עצמו ולאחריו.

לצפייה בסרט לחצו כאן

"חיפשנו נושא לסרט ובאותו זמן אמא חלתה ובחרנו ללוות אותה", מספרת אופק. "אמא התלהבה מהרעיון, למרות שאני בהתחלה חששתי. רוב החברים שלי לא ידעו שהיא חולה ורק לאחר שהסרט הוקרן הם שמעו על כך. מצד אחד זו אמא שלי ואני מכירה אותה ולעשות עליה סרט זה צריך להיות יותר פשוט כי אני מכירה את הסיפור. מצד שני זו אמא שלי שהיא חולת סרטן ולקחת את תפקיד הבמאית ולביים את הסרט זה היה לא פשוט ולעיתים היו רגעים קשים שתינו בעצם שיחקנו את עצמנו בסרט".
איך היו התגובות לסרט?
"כשאמא ראתה את הסרט לראשונה היא אהבה אותו. היא התרגשה מכך שעושים עליה סרט ובכלל כל מי שראה את הסרט מאוד התרגש וקיבלנו תגובות טובות".
מה שלום אמא היום?
"היא אחרי רוב הניתוחים. נשאר לה עוד ניתוח אחד וזהו, לשמחתנו היא כבר אחרי המחלה".

 

מנהלת התיכון, מיכל מרדכי רייכרט, אשר התרגשה מהצפייה בסרט, בירכה את התלמידים ואת צוות המגמה – אורית פרץ (מרכזת המגמה) ואורי משיח. טקס קבלת הפרס יתקיים ב־13.3.18.

צוות הסרט אמא, תיכון ברנר. צילום פרטי

צוות הסרט אמא, תיכון ברנר. צילום פרטי

בימוי: אופק דוידסון, צילום: מתן גורני, הפקה: טלאור זלמן, עריכה: רן תמאם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר