תלמידי בית הספר נעמי שמר במופע. צילום סיון פרג'
תלמידי בית הספר נעמי שמר במופע צילום סיון פרג'

סיפורו של סמי פרג' ז"ל שולב במחזמר של בית הספר נעמי שמר

זאת במסגרת שיתוף הפעולה המיוחד בין משפחתו של הצלם לבית הספר

פורסם בתאריך: 19.3.18 17:05

תיאטרון בית הספר נעמי שמר, העלה השבוע מחזמר '70 עד כאן' לרגל חגיגות 70 שנה למדינת ישראל ו־140 שנה לפתח תקוה. המחזמר הוצג באולם שרת בעיר וסיפר על התפתחותה של המדינה ואירועים היסטוריים שקרו לאורך הדרך במדינה ובפתח תקוה. במחזה נשזר סיפורו של הצלם סמי פרג' ז"ל וושולבו בו צילומים מהארכיון המשפחתי שלו. זאת במסגרת שיתוף פעולה בין בית הספר בהנהלת רוויטל שוהם לבין משפחתו של פרג' ובנו סיון, חיבור אשר נוצר על ידי הנהגת ההורים והעומד בראשה אייל אחיאל.
את המופע הפיקה וביימה המורה לתיאטרון של בית הספר והבימאית דינה לביא. מנהל בית הספר אמרה: "המחזה, שבטבורו נשזר סיפורו של הצלם האגדי סמי פרג', הינו נקודת מבט יצירתית הבוחנת את תולדות מדינת ישראל אל מול הקשר בין הדורות ואת חשיבות קיומם של שורשי העבר בהווה ובעתיד". היא הסבירה שמדובר במחזה קהילתי בו לקחו חלק תלמידים, מורים והורים, וכן מקהלת בית הספר. "המחזה הוא תוצר של עבודה ממושכת בעלת סטנדרטים גבוהים ותוצר של תהליך חינוכי מבוסס ערכים", אמרה, הודתה לבני משפחת פרג' – טניה, סיון, סימה וסלי שהשתתפו באירוע.

שיתוף הפעולה בין משפחת פרג' לבין בית הספר כולל גם תערוכה מצילומיו של פרג' ז"ל שמוצגת בימים אלה בבית הספר וכן סדנאות צילום שיועברו על ידי הבן סיון, אשר מבוססות על מסורת הצילום של סמי פרג' וסיפורים מצילומיו לאורך השנים, הכוללים נופים ואירועים הסטוריים במדינה ובעיר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר