גן אגס. צילום באדיבות ההורים
גן אגס. צילום באדיבות ההורים

העירייה נענתה לבקשת ההורים: גן אגס בהדר גנים לא ייסגר

ההורים ניהלו מאבק נגד סגירת גן חילוני נוסף בשכונה. לאחר פגישה עם חבר המועצה קואז וראש העירייה ברוורמן הוחלט כי הגן ימשיך לפעול

פורסם בתאריך: 8.4.18 14:25

בימים האחרונים התבשרו הורי גן אגס בשכונת הדר גנים/עמישב, שעיריית פתח תקוה החליטה לא לסגור את הגן, שהוא אחד משלושת הגנים החילוניים בשכונה. בכך נענתה העירייה לבקשת ההורים ותושבי השכונה. כזכור, לפני כחודש דיווחנו על כך שההורים מוחים על הכוונה לסגור גן זה, ובכך להמשיך את צמצום הגנים החילוניים בשכונה. לאורך כל הדרך טענו ההורים שמבדיקות שהם עשו, ברור שיש צורך בשלושה גנים חילוניים בשכונה ולא כפי שטוענים בעירייה.
כפי שנכתב לראשונה במלאבס, בחודש פברואר השנה התלוננו תושבי עמישב והדר גנים שנודע להם שהעירייה מתכוונת לצמצם את הגנים החילוניים בשכונה משלושה לשניים ולהעביר את המבנים לטובת גנים דתיים. התושבים הזכירו שלפני חמש שנים סגרו את הגנים בעמישב והעבירו את הילדים להדר גנים, לפני כשנה וחצי נסגר בית הספר יובלים, בית הספר החילוני היחיד בשכונה ולפני כחודש, נאמר להם שהולכים לסגור את גן אגס ולצמצם את הילדים לשני גנים: גן חובה וגם טרום טרום חובה וטרום חובה ביחד.

אחרי המחאה, שהתבטאה בפניות לתקשורת ובשיגור מכתבים לעירייה, קיימו הורים מספר פגישות שהאחרונה בהן הייתה עם חבר המועצה אדי קואז וראש העירייה איציק ברוורמן שהוא גם מחזיק תיק החינוך ובה הוחלט להשאיר את הגן. אחת האמהות אמרה: "אנחנו מודים לפעילים בשכונה מתי פינטו חבר וועד עמישב ויהודית צדוק פעילה חברתית, שעזרו ונאבקו עבור הילדים שלנו ובזכותם הצלחנו בכלל לתאם פגישה. ואנחנו מקווים שהגנים יישארו פתוחים לעוד שנים רבות".
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "ראש העיר, שהוא ראש מנהל החינוך, החליט להיענות לבקשת ההורים להשאיר שלושה מבנים, לפנים משורת הדין".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר