צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE, זאב שטרן
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE, זאב שטרן

תלמיד כיתה ד' דקר תלמיד אחר בכפית מושחזת

פורסם בתאריך: 15.4.18 13:01

הורים מבית הספר בעיר, מתלוננים שתלמיד כיתה ד' הגיע ביום ריבעי שעבר לבית הספר עם כפית מושחזת שהייתה חדה כמו סכין ודקר את אחד התלמידים. לטענתם, זו לא התקרית האלימה בה מעורב אותו תלמיד. התלמיד הנדקר נשרט וכבר חזר ללימודים.
הורה מוועד ההורים הבית ספרי אמר: "החמור הוא, שהילד נכנס עם הכפית-סכין לתוך בית הספר ולמרות שהראה את זה למספר תלמידים, המידע לא הגיע למורה או לצוות ההנהלה ובסופו של דבר הילד דקר את חברו לכיתה באזור החזה בצד שמאל והמנהלת החליטה להשעות אותו לשלושה ימים". עוד אומרים ההורים כי פנו למנהלת והודיעו לה שבמידה והתלמיד חוזר ללימודים הם משביתים את הלימודים. אותו הורה הוסיף: "בבית הספר אמרו שהם הודיעו למשטרה וללשכת הרווחה, אבל אנחנו דואגים לבטחון הילדים שלנו ולצערנו אנחנו מרגישים שאין שום גורם שמגן על הילדים שלנו מלבדנו".

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד
מלאבס באייפון

להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

יו"ר ועד ההורים: "הסיפור המתואר הוא מוקצן, הילד השתמש בכפית ולא סכין וכל הגורמים מעודכנים, המשטרה, הרווחה ומשרד החינוך. זה מטופל באופן הכי מקיף שניתן ואנחנו ההורים נעשה מאמצים שהילד לא ימשיך ללמוד בבית הספר בשנה הבאה. אין טעם לעשות שימניג לבית ספר ולילד הקטין, שהוא במצוקה בעצמו".

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "הנושא בבדיקה ובטיפול של צוות הרשות והפיקוח הכולל. בית הספר פעל לפי חוזר מנכ"ל. ביום ג' הקרוב, 17.4.18 תתכנס ועדה בין מקצועית הכוללת את כל הגורמים הרלוונטיים לקביעת דרכי התערבות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר