שפרה רייכמן ז"ל
שפרה רייכמן ז"ל

אבל כבד בחטיבת רשיש בעקבות מותה של המורה שפרה רייכמן ז"ל

רייכמן נפטרה לאחר מחלה קשה. "בעבורי שפרה הייתה נשמת ליבו של בית הספר", אמרה מנהלת החטיבה, לאה אוברקוביץ'

פורסם בתאריך: 22.4.18 20:45

שפרה רייכמן, מורה מוערכת ואהובה בחטיבת רשיש, אשר לימדה דורות רבים, נפטרה היום, יום ראשון, ממחלה קשה. מותה של רייכמן השאיר בהלם את התלמידים, המורות וצוות בית הספר אשר התקשו לעכל את הבשורה הקשה. "שפרה לימדה וליוותה דורות של תלמידים בחטיבה ב-30 השנים האחרונות", אומרת בכאב מנהלת החטיבה, לאה אוברקוביץ. "שפרה הייתה אשת חייל ואשת חינוך משכמה ומעלה, אשר השיגה הישגים מובילים בתחום השפה במחוז תל אביב, והייתה אהובה מאוד ומוערכת על כולם. בעבורי שפרה הייתה נשמת ליבו של בית הספר ואובדנה קשה ומר". בדף הפייסבוק של החטיבה כתבו תלמידים רבים על מורה מיוחדת, מחנכת אהובה ועל כאב גדול.
רייכמן לימדה בחטיבה את מקצוע השפה והספרות. היא הייתה רכזת תחום הדעת והובילה את בית הספר להישגים הגבוהים ביותר בעיר במיצבי השפה. כן הובילה וחינכה צוות מורים וסטודנטים לאורך השנים. "אנו נפרדים בדמעות משפרה, מורה ומחנכת נערצת ומיוחדת", אמר קובי יוסף, יו"ר הנהגת ההורים בחטיבה, "שפרה הייתה בעלת ידע נרחב בתחום השפה ותמיד ידעה לרתום את התלמידים ללמידה והצלחה תוך שימוש מופלא בחוש הומור. היא היוותה דוגמא ומופת לדמות של מחנך, הייתה מחוברת לתלמידים ולהורים ותרמה רבות להישגי החטיבה".

מחר, יום שני בבוקר, יתוגבר הצוות החינוכי בחטיבה בצוות יועצים ופסיכולוגים שישוחחו עם תלמידי הכיתה אשר חינכה רייכמן, ז' 5, וכן עם שאר תלמידי החטיבה אשר לימדה. ההלוויה תתקיים מחר יום שני בשעה 14:00 בצהריים בבית העלמין סגולה. יושבים שבעה ברחוב היבנר 25 פתח תקוה, בבית המשפחה. שפרה רייכמן הייתה בת 56 במותה, היא הותירה אחריה את בעלה דודו ושלושת ילדיהם יאיר, יואב ומיכל.

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד
מלאבס באייפון

להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר