אנה נבות. צילום: זאב שטרן
אנה נבות. צילום: זאב שטרן

הישג לוועד ההורים, בשורה לתלמידים: קורס הכנה לפסיכומטרי ב־1,345 שקלים

הוועד בדק הצעות של שלוש חברות וחתם על חוזה עם חברת קידום. תלמידי העיר יזכו להנחה של אלפי שקלים

פורסם בתאריך: 30.4.18 08:56

ועד ההורים העירוני, הצליח להשיג לתלמידי פתח תקווה, מחיר אטרקטיבי ללימודי קורס הכנה לפסיכומטרי, סכום של 1,345 שקלים עבור 16 מפגשים, לעומת 4,900 שקלים לתלמידי התיכון ו-6,150 שקלים לחיילים משוחררים. בוועד קיבלו הצעה משלוש חברות שונות ולבסוף הגיעו לסיכום עם חברת "קידום".
הקורס מיועד לבוגרי שכבות י"א ו- י"ב ויכין לקראת הבחינה שתתקיים בתחילת ספטמבר. אנה נבות, יו"ר וועד ההורים, מציינת שבוועד ההורים העירוני הוקם צוות עבודה שבו היו חברים יו"רים מבתי הספר העל יסודיים. "הצוות בחן את הצרכים של התלמידים, נלמדו הלקחים משנים עברו וכמובן נפגשנו עם נציגי חברות שונות", היא אומרת ומציינת שמטרתם הייתה להבטיח לבוגרי התיכונים קורס איכותי ברמה גבוהה במחיר תחרותי בהשוואה לשוק, "כמו כן קיבלנו הבטחה למלגות לתלמידים", אומרת נבות. המלגות יינתנו על ידי חברת קידום לאחר שוועד ההורים יאשר זאת. "הקורסים ייערכו בתיכונים, דבר אשר ייקל על התלמידים, ונציגי קידום יתאמו מפגשי חשיפה בכל תיכון".

עוד אומרת נבות: "קיבלנו הבטחה מחברת קידום שהקורסים יהיו בפיקוח קפדני. אני בטוחה שלחברת קידום יש אינטרס גדול להצליח שכן מדובר בפוטנציאל גדול של תלמידים".

נבות מדגישה שהוועד רק ממליץ על הקורס וכל תלמיד יכול לבחור כל חברה על פי שיקול דעתו. "מבדיקה שעשינו הקורס עולה באופן פרטי סכום של 4,900 שקלים לתלמידי התיכון ולחיילים משוחררים אחרי הנחה 6,150 שקלים ובנוסף, גם המחיר המסובסד הארצי בתוך התיכונים גבוה יותר מאשר בפתח תקוה".

כמו כן, במידת הצורך קיימת אפשרות לקורס נוסף, למועד חורף, דצמבר- לפי דרישה וביקוש. הקורס יתקיים פעמיים בשבוע במשך 16 מפגשים, החל מה-15.7 וכאמור לזכאים תינתן מלגה. בנוסף הקורס כולל מפגשים ופלטפורמה לתמיכה מרחוק. ניתן לפנות ליועץ הלימודים לרישום וברורים: 03-5451215.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר