מגרש נתן יונתן
מגרש נתן יונתן

בבית הספר הממלכתי הגדול בעיר אין שטח כינוס סגור. יש רק מגרש פתוח

להורי נתן יונתן נמאס: דורשים את הפיכת מגרש הספורט, שכיום יש בו גג בלבד, למתחם סגור

פורסם בתאריך: 7.6.18 09:20

ועד הורי בית הספר נתן יונתן בשכונת אם המושבות, שלח השבוע מכתב לראש העירייה איציק ברוורמן, בדרישה לחזור בו מהחלטתו שלא לתקצב את סגירת מגרש הספורט בקירות. כיום יש באולם גג בלבד. לטענתם, נאמר להם שזה לא נמצא בסדר העדיפויות.
בוועד מסבירים שמאחר וחצר בית הספר קטנה ואין בבית הספר שטחי כינוס בהם ניתן לקיים אירועים, טקסים ופעילות משותפת לכלל התלמידים, יש לסגור את מגרש הספורט הפתוח ולהוסיף לגג קירות. לדבריהם נאמר להם שיש שתי אפשרויות הנדסיות: סגירת קירות בלבד או לחלופין להפוך את המגרש לאולם כולל מיזוג. הסגירה יכולה לנוע בין שני מיליון שקלים לארבעה, תלוי באיזו אפשרות יבחרו.
בית הספר נתן יונתן מונה כיום 857 תלמידים ונחשב לבית הספר הממלכתי הגדול ביותר בעיר. בבית הספר 26 כיתות, למרות שהפרוגרמה עומדת על 24 כיתות בלבד, דבר שאומר שבפועל שתי כיתות אם לומדות במרחבים מוגנים בגלל חוסר מקום. "במשך חמש שנים בית הספר והנהגת ההורים עוסקים מול העירייה בניסיון למצוא פתרונות לבעיה הקשה הנובעת מהמחסור העצום בשטחי כינוס. כמות התלמידים עצומה וקיימת פגיעה ביכולת הלימודים והיכולת החברתית הבסיסית המתחייבת מבתי ספר בסדרי גודל כאלה", כותב יו"ר הנהגת ההורים, לירון גולדנברג, במכתב לראש העיר. עוד הוא מציין שהבעיה ידועה לכל הדרגים בעירייה וקיימים סיכומים שונים לגבי מתן פתרון, ביניהם תב"ר שנפתח באישור המועצה, אך בוטל לפני שנתיים עם הבטחה שהנושא יטופל.
לטענת גולדנברג, הבעיה במחסור בשטחי כינוס היא משהו איתו הם צריכים להתמודד כל השנה, אך בעיקר בימי החורף, אז הופך מגרש הספורט לבריכה. בנוסף לכך מציין גולדנברג, שגם השכנים המתגוררים בסמוך לבית הספר, מתלוננים על הרעש הרב ואף הגישו וזכו בתביעה משפטית כנגד העירייה בגין הרעש מהפעילות במגרש. "העניין מכביד ומקשה הן על הפעילות של בית הספר במגרש והן על הפעילות של מרכזים קהילתיים פתח תקווה, המפעילה חוגים במגרש בשעות אחר הצהריים", מציין גולדנברג. הוא מוסיף שההורים הופתעו מהחלטת ראש העיר שלא לסגור את המגרש. "לנו לא משנה מה יבחרו לעשות, העיקר שזה ייתן פתרון לבית הספר. תלמידי נתן יונתן אינם הפקר ואנחנו דורשים פתרונות דחופים לתלמידי בית הספר עוד לפני פתיחת השנה הבאה ולא נשקוט עד שיושגו פתרונות אלה. אנחנו מרגישים שמזלזלים בילדים שלנו ונמאס לנו ולכן אנחנו שוקלים את כל האפשרויות שעומדות לרשותנו".
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "בחמש השנים האחרונות נבנו ברחבי העיר פתח תקוה עשרות מוסדות חינוך וביניהם כ-12 בתי ספר, 100 גני ילדים, מכללה, מרכז פסג"ה, מתנ"ס"ים ועוד. העירייה מחויבת להשקיע גם בבתי הספר הוותיקים אשר נדרש בהם שיפוץ ושדרוג. העירייה מכירה בצורך שהועלה על ידי הורי בתי הספר השונים, והדברים יטופלו על פי תכנית העבודה ובכפוף ללוחות הזמנים והתקציב המאושר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר