מתוך סרט הגמר מתחת לפני המים
מתוך סרט הגמר מתחת לפני המים

צפו בסרט של מגמת הקולנוע באחד העם שהגיע ליותר ממאה אלף צפיות בתוך שבוע

הסרט מספר על חבורות שחייניות שמתאמנות יחד מגיל צעיר, ואחרי שנים רבות מתברר שהמאמן הטריד אחת מהן מינית. התסריט נכתב בהשראת קמפיין metoo#

פורסם בתאריך: 15.6.18 09:46

הסרט "מתחת לפני המים", של בוגרות כיתה י"ב במגמת הקולנוע בתיכון אחד העם, עלה בסך הכל לפני שבוע לערוץ המגמה ועבר כבר את המאה אלף צפיות. הסרט מדבר על חבורה של שחייניות שמאז שהן ילדות מתאמנות ומשחקות ביחד. לאחר מספר שנים, מתברר להן שלאורך השנים, המאמן הטריד אחת מהן מינית והסיפור התפוצץ. במאית הסרט היא שלי קנייב, צלמת: לין אוסטרובסקי, עורכת: אריאל ברוך אל.

צפו בסרטון: 

משהו היסטרי קורה במגמת קולנוע בתיכון אחד העם!!!

"זה סרט מאוד חזק", מסביר מאור גל אור – רכז המגמה. שלי קנייב מוסיפה: "בתחילת השנה התחלנו לחשוב על רעיונות לתסריט לסרט סוף השנה, לא היינו בכיוון של סרט דרמטי, אך כן רצינו להתמקד בעלילה ספציפית והיה חשוב לנו שזה יהיה גם אקטואלי, על מנת שהצופים יתחברו לכך. בדיוק עלה הקמפיין של Me too# ואמא שלי הציעה לנו לעשות משהו בנושא. בנוסף, לין הצלמת שלנו היא שחיינית בעברה וזה התחבר לנו. פנינו לספורטן וברגע שהם נתנו לנו אישור לצלם אצלם יצאנו לדרך. אף אחת מאיתנו  לא חוותה הטרדה מינית באופן אישי. על מנת שהסרט יהיה אמין, עשיתי מחקר על הנושא, קראתי חוויית של נשים ומתוך זה כתבתי את התסריט".

איך התגובות?

"התגובות מאוד מחממות. עצרה אותי ברחוב מישהי שאני לא מכירה שזיהתה אותי מהסרט ואמרה לי שהיא מאוד מתרגשת מהסרט".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר