יוני אורון צילום פרטי
יוני אורון צילום פרטי

גם יוני אורון, מנהל בית ספר אמיר, עוזב. חמש משרות עדיין לא מאוישות

הורי בית הספר אמיר הופתעו לשמוע על כך. השנה מסיימים תשעה מנהלים ומנהלות את תפקידם. גורם במינהל החינוך: מעורבות ההורים מתגברת והמנהלים נשברים

פורסם בתאריך: 26.6.18 14:42

מנהל בית הספר היסודי אמיר, יוני (יהונתן) אורון, עוזב את בית הספר לטובת ניהול תיכון בעיר אחרת. אורון הגיע לבית הספר לפני שלוש שנים והחליף את המנהלת הקודמת, גלית פרדינרו, שהייתה בתפקיד ארבע שנים. הורים לתלמידים בבית הספר, ציינו השבוע  שגם היועצת יוצאת לשנת שבתון  והם בלחץ לגבי השנה הבאה. "ביום חמישי הודיע המנהל להנהגת ההורים שהוא עוזב לטובת ניהול תיכון בהרצליה וההורים בשוק. יש הורים שנרשמו לבית הספר רק בגללו ועכשיו הם התבשרו שהם לא ממשיך", אומר אחד ההורים.  "אני מקווה שהפעם יבחרו מנהל או מנהלת שיהיו בבית הספר תקופה יותר ארוכה ושבית הספר לא יהיה רק מעבר לבית הספר הבא". גורם במינהל החינוך אמר: "יוני, הגיע לפתח תקוה מבית ספר על יסודי והייתה לו העדפה לניהול על יסודי, אך מאחר ולא הייתה לו משרה והתפנה מקום באמיר, הוא קיבל את הניהול. הוא איש מדהים, אבל פחות מתאים ליסודי וברכנו אותו על המעבר שלו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


השנה אמורים להתחלף תשעה מנהלים בבתי הספר בעיר: מנהלת קפלן טלי טולדנו יצאה לפני כשנה לשנת שבתון והשנה הודיעה שהיא לא תחזור לנהל את בית הספר מאחר והיא ממשיכה בפיקוח. גם אושרת יצחק ממעלות חיים יוצאת לשנת שבתון. לגמלאות פורשות מנהלת בית הספר עין גנים הדי רוזנטל, רונית חנציס מבית הספר עוזי חיטמן. פורשים מניהול: מנהלת חטיבת ברנר ישראלה אור ארליך, דיתה בן ישראל מבית הספר לחינוך מיוחד רבין והרב חגי גרוס מישיבת כפר גנים.  עוד בסבב המנהלים שעוזבים: ענת ארנון, שהגיעה לנהל את תיכון אחד העם לפני כשנה ולא ממשיכה לשנה נוספת. ואליהם מצטרף מנהל בית הספר אמיר יוני אורון. "זה לא פשוט להיות מנהל, בשנים האחרונות יש יותר ויותר התערבות הורית במערכת, המנהלים נשברים והמערכת נהיית מאוד קשה. לצערי, לא עומדים בתור למשרות ניהול וקשה למצוא מנהלים טובים", אומר הגורם במינהל החינוך.

בעירייה מציינים שעד כה התקבלו למשרות ניהול יפעת גלרנטר למעלות חיים, חווה מתתיהו לקפלן, יעל בצלאל לתיכון אחד העם והרב ניצן ברגר לישיבת כפר גנים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חולונית

    בחולון המצב גרוע יותר. מוזמנים להתנחם….בכל שנה מתחלפים ומתחלפים ומתחלפים

  2. שלומית

    עצוב מאוד אהבתי את הניהול שלו והרגשתי שילדי בטוח תחת ניהולו

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר