בית ספר נעמי שמר. צילום: זאב שטרן
בית ספר נעמי שמר. צילום: זאב שטרן

מסלול אנתרופוסופי ייפתח בבית הספר נעמי שמר

כך הוחלט בפגישה בה השתתפו נציגי הפיקוח, העירייה, בית הספר וההורים. בית הספר נבחר בשל התפיסה החינוכית שלו ויהיה על אזורי

פורסם בתאריך: 1.7.18 08:46

בית הספר שיקלוט את המסלול האנתרופוסופי בעיר, יהיה בית הספר נעמי שמר בשכונת אם המושבות. בפגישה שהתקיימה לאחרונה עם הצוות המקצועי, הנהלת בית הספר, נציגי ההורים ונציגי הפיקוח והרשות הוחלט כי בשנת הלימודים הקרובה ייפתח מסלול אנתרופוסופי בבית הספר בניהולה של רויטל שהם, לאחר שבית הספר נמצא כמתאים למסלול. עוד יפתחו באזור שני גני ילדים: גן טרום-טרום חובה וגן טרום חובה, שניהם אנתרופוסופים.
באחרונה, כפי שפורסם במלאבס, החליט מינהל החינוך על פתיחת מסלול חינוך ייחודי בעיר וזאת בעידודו ותמיכתו של ראש העירייה, איציק ברוורמן. בשנים אחרונות עלו מספר אפשרויות למסלולי חינוך ייחודים ולאחר שהתברר שהקבוצה שמעוניינת בבית ספר אנתרופוסופי היא גדולה יחסית ומאחר ומשרד החינוך הכניס את החינוך האנתרופוסופי כמסלול ייחודי בתוך המסגרת הממלכתית, הוחלט לפעול לפתיחת מסלול חינוך אנתרופוסופי בעיר.
הנימוקים שהביאו לבחירתו של בית ספר נעמי שמר הם: התפיסה החינוכית הפלורליסטית שבו, המביאה את עולמם הרגשי של הילדים במרכז השיח החינוכי. מנהיגותה של מנהלת בית הספר. צוות בית הספר שהינו קשוב ופתוח. וכן מיקום בית הספר והימצאות מרחב מתאים בשטח בית הספר.
המסלול הבית ספרי יהיה על אזורי, ויקלוט תלמידים מכל רחבי העיר. פתיחת הכיתה מותנית במספר הנרשמים, אך חשוב לציין כי בכיתה זו ישובצו רק תלמידים שגריעתם מבית ספר האם שלהם לא תביא לסגירת כיתה.

ליהי לסקר דנגור צילום פרטי

ליהי לסקר דנגור צילום פרטי

רמי הופנברג, מנהל מינהל החינוך, וסיגלית הלל יאראק, מנהלת האגף לחינוך יסודי, אשר קידמו את היוזמה ופעלו להוצאתה לפועל, מסרו: "פתיחת הכיתה מהווה נדבך משמעותי נוסף ביישום התפיסה החינוכית, הרואה צורך והכרח ביצירת מסגרות חינוכיות מתאימות לצרכיהם השונים של ההורים והילדים".
היוזמה למסלול חינוך אנתרופוסופי בעיר היא של ליהי לסקר דנגור, יו"ר עמותת "פרדסים" לקידום חינוך ולדורף בפתח תקוה, ויפתח שילוני, נציג הפורום האנתרופוסופי הארצי לחינוך ולדורף.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר