כביש הגישה לבית ספר אורי אורבך צילום באדיבות ההורים
כביש הגישה לבית ספר אורי אורבך צילום באדיבות ההורים

בית ספר אורי אורבך: טענות על ליקויים בטיחותיים

הטענות הן בעיקר לגבי מקום מסודר להעלאת והורדת תלמידים. יו"ר הוועד ערן חגג: "זה כמו המערב הפרוע, עצם העובדה שטרם ארע אסון היא בחזקת נס גלוי". העירייה: "אנו בשלבי תכנון מתקדמים להגברת הבטיחות במקום"

פורסם בתאריך: 8.7.18 10:58

כבר למעלה מחמש שנים ועד ההורים בבית הספר אורי אורבך בכפר גנים מתלונן על מפגעים וליקויים תכנוניים בסביבת בית הספר אשר מחייבים טיפול מאחר והם מהווים סכנה לתלמידים. בוועד בית הספר מציינים שבמידה והנושא לא יטופל עד פתיחת שנת הלימודים, השנה לא תפתח כסדרה. בעירייה מציינים שהם בשלבי תכנון מתקדמים לרחוב שלוזינגר להגברת הבטיחות של התושבים והילדים הבאים בשערי בית הספר, גני הילדים והמתנ"ס.
יו"ר ועד בית הספר, ערן חגג, מדגיש שלבית הספר שתי כניסות, שער מערבי מרחוב שלוזינגר ושער מזרחי מרוב פלדמן. לדבריו בשתי הכניסות אין מקום מסודר להעלאת והורדת התלמידים והדבר גורם להורים לעצור על המדרכות, באמצע מעבר החצייה ועל אדום לבן. "הרכבים חוסמים את שדה הראיה ומסכנים את כולם ומפאת מחסור במקום מסודר גם נהגי ההסעות נוהגים כך והמקום הפך לסוג של מערב פרוע שכל אחד עושה כרצונו", הוא אומר. עוד מציין חגג שבמעבר החניה הצמוד לשער הכניסה המערבי של בית הספר הראות מוגבלת ובימים גשומים, מאחר ואין ניקוז, מי הגשמים מצטברים על מעבר החציה, כל האזור מוצף ולא ניתן לחצות בבטחה.

כביש הגישה לבית ספר אורי אורבך צילום באדיבות ההורים

כביש הגישה לבית ספר אורי אורבך צילום באדיבות ההורים

"לצערי הרב הנושא עולה בכל פגישה / שיחה עם הרשות בחמש שנים האחרונות", אומר חגג. "בנוסף נשלחו מספר מכתבים מטעם ועד ההורים ובית החינוך לכל הגורמים הרלוונטיים במשרד החינוך וברשות כולל ראש העירייה, ללא שום תגובה מצדם. במצב הקיים כיום אני מאמין כי עצם העובדה שטרם ארע אסון היא בחזקת נס גלוי".

חגג מדגיש שהטיפול צריך להיעשות בשני מישורים, הראשון פיקוח בשטח בשעות הבוקר ובסוף יום הלימודים, על מנת למנוע כניסת רכבים באין כניסה והורדה במקום אסור. השני הוא טיפול בליקויים והתאמת אזור החנייה. "במידה והמצב לא יטופל, אנחנו לא נפתח את שנת הלימודים", מודיע חגג.
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "רחוב שלוזינגר הינו רחוב ללא מוצא, דו מסלולי ורוחב הכביש כ-5.5 מטר בלבד. בצדו השמאלי קיימת הכניסה הראשית לבית הספר אורי אורבך, ובצדו הימני קיים חניון גדול לרווחת התושבים במקום ולבאים לבית הספר וגני הילדים הסמוכים. בחניון קיימות 6 חניות המיועדות להעלאת/הורדת תלמידים בצורה בטוחה ובצמוד לחניות אלו, קיים שביל הליכה למעבר החציה ומולו שער הכניסה לבית הספר. בשני צידי הרחוב קיים תימרור המזהיר מפני ילדים הולכי רגל ובשעות הגעת/יציאת תלמידים מבית הספר, ישנם מעבירי כבישים. בנוסף לאמור לעיל, אציין שאנו בשלבי תכנון מתקדמים לרחוב שולזינגר להגברת הבטיחות של התושבים והילדים הבאים בשערי בית הספר, גני הילדים והמתנ"ס".

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר