בית ספר פיק"א. צילום זאב שטרן
בית ספר פיק"א. צילום זאב שטרן

הורי פיק"א פותחים במאבק נגד הכנסת כיתות של בית יעקב החרדי

העירייה מתכוונת להכניס למבנה צמוד של מת"י כיתות של בית הספר החרדי. וועד ההורים: המבנה שנלקח צריך לחזור לילדים שלנו

פורסם בתאריך: 11.7.18 12:03

ועד ההורים של בית הספר פיק"א, הודיע השבוע ששנת הלימודים הקרובה לא תיפתח כסדרה ב-2.9, מאחר והעירייה מתכוונת להכניס למבנה של מת"י (מרכז תמיכה יישובי של השרות הפסיכולוגי), שבעבר היה חלק משטח בית הספר והתפנה לאחרונה, כיתות חרדיות, למרות התנגדות ההורים.
באוגוסט לפני כשנה, התלוננו הורי בית הספר פיק"א שעיריית פתח תקוה מתכוונת להכניס לשטח בית הספר שלהם שלושה קרוואנים, עבור ילדי גן חרדים. ההורים כעסו, הודיעו שהדבר יקטין את שטח בית הספר ויבטל את הרעיון של הקמת גינת ירק לילדי בית הספר, טענו לפקקים מידי בוקר וצהריים, אך המחאה לא עזרה, העירייה הכניסה שלושה קרוואנים לשטח הצמוד לבית הספר.
השבוע התבשרו ההורים שהשנה הסיפור חוזר על עצמו והעירייה מתכוונת להכניס למבנה של מת"י ששימש את השירות הפסיכולוגי והתפנה, כיתות חרדיות. "פיק"א הוא בית הספר החילוני הראשון בארץ ולהכניס לתוכו תלמידים חרדים משנה את כל הרעיון שעומד מאחורי הקמתו", אומר חבר בוועד ההורים. "בבית הספר שלנו יש למעלה מ-450 תלמידים והמבנה שנלקח לפני מספר שנים לטובת השירות הפסיכולוגי צריך לחזור לילדים שלנו, על מנת שיהיה להם יותר מקום ללמוד, במיוחד לאור ההתחדשות הצפויה סביב בית הספר. בנוסף, יציאת החירום של בית הספר היא לתוך אזור מת"י ועכשיו השער הגדול נחסם ולילדים אין לאן לברוח בעת סכנה. פנינו לקב"ט העירייה בנושא ולא קבלנו מענה, במידה והדבר לא ישתנה, אנחנו לא נפתח את שנת הלימודים. בעירייה מנסים להכתיב עובדות בשטח".
מהעירייה נמסר בתגובה: "לבית יעקב הוקצאו מספר כיתות במבנה שכיום אינו בתחום בית ספר פיק"א. לא ברור על מה מלינים ההורים, מדובר במבנה שהכיתות בו ריקות בשעה שבבית הספר בית יעקב קיימת מצוקה קשה של כיתות. תלמידי בית יעקב לומדים בקראוונים וגם הם ראויים ללמוד בתנאים נוחים ככל תלמידי העיר, אין כל סיבה שמבנה יעמוד ריק בשעה שקיים צורך לשימוש בו ולא משנה באיזה מגזר מדובר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר