בית ספר מעוף צילום זאב שטרן
בית ספר מעוף צילום זאב שטרן

אף אחד לא יודע מתי ל' יקבל שיבוץ לבית הספר

בחודש מרץ נקבע כי ל' ילמד בחינוך המיוחד, אבל הוא עדיין לא שובץ לבית ספר. האב: "כל פעם דוחים אותנו"

פורסם בתאריך: 12.7.18 12:23

בעוד חודש וחצי תיפתח שנת הלימודים החדשה ו־ל' שאמור להתחיל ללמוד בכיתה ח' בבית ספר לחינוך מיוחד, עדיין לא קיבל שיבוץ. לטענת ההורים בחודש מרץ השנה, עבר הבן שלהם וועדת ההשמה, שבסופה הוחלט שהילד ילמד בבית ספר לחינוך מיוחד ומומלץ לשבץ אותו בכיתה ללקויי למידה. בהחלטה נכתב שלילד לקויות למידה וקשיים רגשיים והרשות המקומית תודיע להם לאיזה מוסד חינוכי הוא ישובץ. "מבדיקה שעשינו, בית הספר היחיד בעיר הוא מעוף", אומר האב. "פנינו כמה וכמה פעמים לעירייה על מנת להבין מה קורה עם השיבוץ, דיברנו עם עמוס תמם מנהל האגף לחינוך מיוחד וכל פעם הוא דוחה אותנו ואומר שהוא ממתין לתשובות ממשרד החינוך האם תפתח כיתה נוספת. לטענתו, התשובות יהיו רק בסוף אוגוסט והילד כבר ממש בלחץ".
לטענת ההורים, מעבר לכך שהילד מבקש לדעת איפה הוא ילמד, הם צריכים לרכוש ציוד לבית הספר, ספרים ותלבושות. "כרגע אנחנו נמצאים באוויר וזה מאוד לא נעים, הילד לא רשום לאף בית ספר, אנחנו לא יודעים אם יהיה מקום באחת הכיתות וזו סיטואציה לא נעימה בכלל".
מעיריית פתח תקווה נמסר בתגובה: "אישור לפתיחת כיתות הוא באחריות משרד החינוך. כאשר נקבל אישור לפתיחת הכיתות נעדכן את ההורים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר