אולם הספורט צילום באדיבות ההורים
אולם הספורט צילום באדיבות ההורים

החוג והאולם הקטן: "הבנות פוגעות בקיר ונפצעות"

250 בנות משתתפות בחוג התעמלות קרקע ואקרובטיקה בשלוחת י"ד הבנים של מתנ"ס עולמות. ההורים דורשים לעבור לאולם גדול יותר

פורסם בתאריך: 17.7.18 17:53

כ-250 בנות מתעמלות בחוג התעמלות קרקע ואקרובטיקה של נטלי וייס בשלוחת י"ד הבנים של מתנ"ס עולמות בכפר גנים. ההורים טוענים שאולם הספורט במקום אולי התאים בעבר, אבל כיום כבר אינו מתאים מבחינת הגודל והתנאים לקלוט את התלמידות. לטענתם, הם פנו לגורמים בעירייה על מנת לנסות למצוא אולם אימונים גדול יותר ותקני, מאחר והאולם בו הבנות מתאמנות כיום אינו עונה על צרכיהן אך עדיין לא נמצא אולם מתאים להם. עוד אומרים ההורים שבפגישה שקיים ראש העירייה איציק ברוורמן בשכונה, הוא הציע להם לעבור להתעמל בשכונת אם המושבות, דבר שהוא לא ריאלי הן מבחינת המרחק וכמו כן משום שרוב הבנות בקבוצה הן דתיות ולא מתחרות בשבת, בעוד הקבוצות באם המושבות כן.
"מדובר בקבוצה מאוד איכותית עם מדריכה מאוד מקצועית וחבל שהתנאים בשטח לא מאפשרים לבנות שלנו להתקדם", אומרת אחת האימהות. "גודל האולם הוא לא תיקני, הוא מגביל את פסי האקרובטיקה שהבנות יכולת לבצע, הן פוגעות בקיר ובתקרה ולא פעם נפצעות ולצערנו חלק מהבנות הגיעו לקצה היכולת שלהן והן לא יכולות להתקדם". עוד מציינים ההורים שגודל האולם מגביל גם את מספר הנרשמות וכיום יש למעלה מ-200 בנות בהמתנה.
ההורים מסבירים, שמבדיקה שעשו מתברר שיש בשכונה שלושה אולמות שיכולים להתאים להם, האולם בסטלמך, האולם במתנ"ס עולמות שלטענתם כרגע פנוי וכן האולם בבית הספר ישורון, שמוגבל מבחינת ימי שימוש. "המצב שנוצר מאוד מתסכל ואנחנו מאוד מקווים שיימצא פתרון בהקדם", הם אומרים.

דובר העירייה, חזי חקאק, מסר בתגובה: "אגף הספורט אמון על כלל שיבוץ יחידות האימון בעיר וניזון מבקשות של הזקוקים. בנושא הפעילות המדוברת מדובר בחוג של מקפת והבקשה הייתה לימים שני וחמישי באולם ישורון שעות 16-19. על פי בקשה זו התקבלו היחידות לאימון. יחידות האימון בכלל אולמות העיר מלאות היום עד אפס מקום לכלל פעילות אגודות וחוגי מקפת. לשם מתן מענה לבקשות המאמנת ומתוך הבנת הצורך נדרשו קבוצות אחרות להצטמצם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר