מתחם בת שלמה. צילום באדיבות ההורים
מתחם בת שלמה. צילום באדיבות ההורים

עוד תלונות על מצב התברואה במתחם הגנים ברחוב בת שלמה: חולדה נמצאה בחצר

כעת טוענים ההורים כי בשבוע שעבר שלחה העירייה עובדים כדי לסנן את החול בחצרות - דווקא לקראת ביקור של אנשי משרד הבריאות

פורסם בתאריך: 1.8.18 17:32

הורים לילדים במתחם הגנים ברחוב בת שלמה בשכונת אם המושבות, ממשיכים להתלונן על המצב התברואתי בחצרות, וחוששים כי ילדיהם יאלצו להתחיל את השנה כשהמצב בהם קשה כל כך.

כזכור, לפני כשבועיים, נכתב בעיתון מלאבס כי מצב ארבעת חצרות הגנים במתחם אינו סביר. לטענת ההורים הן מלוכלכות, מוזנחות, מלאות צואה ושתן של בעלי חיים, כמו גם פרעושים, זחלים וזבובים. בעירייה השיבו כי המתחם נמצא בתוכנית העבודה של אגף גנים ונוף, ושעל צוות הגן לתחזק באופן קבוע את החצר.

כעת טוענים ההורים כי בשבוע שעבר שלחה העירייה עובדים כדי לסנן את החול בחצרות. מצד אחד זה בדיוק מה שההורים ביקשו, מצד שני עלו תהיות ברשתות החברתיות אם העיתוי לא מוזר – דווקא לקראת ביקור מתוכנן של אנשי משרד הבריאות שהתקיים במטרה לבדוק את מצב החול. לפייסבוק אף עלה תמונה של חולדה שכביכול נמצאה בחצר הגן.

"אי אפשר שלא לתהות על העיתוי התמוה שכן עוד כמה ימים מסתיימת הקייטנה, ולא יהיו ילדים בגן עד ספטמבר, חודש שלם במהלכו החול יתלכלך שוב. אולי הניקוי לא נעשה בצמידות לפתיחת שנת הלימודים כי הביקורת של משרד הבריאות תתבצע מוקדם יותר", אומר אחד ההורים.

"ועוד תהייה שעולה: לא הגיוני יותר לבצע את הסינון לאחר שיבצעו את עבודות הגיזום?", תהתה אחת האימהות בפייסבוק.

מתחם בת שלמה. צילום באדיבות ההורים

מתחם בת שלמה. צילום באדיבות ההורים

בנוסף, לאחר פרסום הכתבה במלאבס,  שלחו הורי גן דקל במתחם, מכתב למנהלת אגף החינוך מיכל אונגר. "ברור לכל, כי חתולים המשוטטים בשדרה הסמוכה נכנסים לחצר הגן בחופשיות דרך אזורים בגדר שאינם מכוסים ולא מן הנמנע כי הם עושים בחול צריכים כדרך קבע", נכתב. "נושאים אלו עלו גם בביקורת של משרד הבריאות ושל הוטרינר המחוזי שהתקיימה לאחרונה בגן. זאת על אף שבוצע סינון מקדים לחול בסמוך לביקורות".

ההורים מציינים שהם מתכוונים להתאגד ולפנות לגורמים הרלוונטים לטיפול ומבקשים להחליף את החול בדשא, עוד לפני פתיחת שנת הלימודים.

 

תגובת העירייה תובא לכשתתקבל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר