ציון לשבח בפסטיבל ירושלים 2018 - ליאל דהן, אורית פרץ, חיים כהן צילום מגמת תקשורת וידאו ברנר
ציון לשבח בפסטיבל ירושלים 2018 - ליאל דהן, אורית פרץ, חיים כהן צילום מגמת תקשורת וידאו ברנר

הישג לסרט של תלמידי תיכון ברנר בתחרות בירושלים

הסרט התיעודי מה הקשר, אשר מספר על הזוגיות של לוט ואהרון, זכה בציון לשבח בתחרות שנערכה במסגרת פסטיבל ירושלים

פורסם בתאריך: 8.8.18 12:37

בתחרות סרטי התלמידים שנערכה במסגרת פסטיבל ירושלים זכה בציון לשבח הסרט התיעודי "מה הקשר" של תלמידי תיכון ברנר – הבמאית ליאל דהן, הצלם חיים כהן ועורכת הסרט לואיזה בקמורזין.
הסרט מספר את סיפורם של לוט בן ה-49 ואהרון בן ה-33 גיבורי הסרט, אליהם נחשפו התלמידים היוצרים בעקבות כתבה שהתפרסמה בתקשורת. "ראינו את הכתבה שנכתבה על הזוג בעיתון ומיד זה תפס אותנו", מספרת ליאל דהן שמוסיפה שלוט ואהרון, שהכירו לפני כחמש שנים באתר תפוז, נשואים כבר שנה ומתגוררים ביפו ולמרות הניגודיות ביניהם מצליחים לקיים זוגיות. "ראינו שיש ביניהם כל כך הרבה ניגודים והם מצליחים להשאיר את הניגודים שלהם בצד ולקיים זוגיות טובה. לוט חילוני ואהרון דתי. לוט מעצב שמלות – מקצוע אסתטי שמתקשר לשמחות, ואילו אהרון פתולוג העובד במכון לרפואה משפטית- מקצוע המתקשר למוות ומראות קשים. לוט ספונטני ואוהב הפתעות ואילו אהרון אוהב לתכנן הכל מראש ולא אוהב הפתעות. לוט מטפח את עצמו ודואג לנראות שלו ואילו אהרון לא מייחס חשיבות למראהו החיצוני. לוט 'מחוץ לארון' מאז שהוא זוכר את עצמו, אהרון יצא מהארון רק בשנים האחרונות".

צוות היוצרים ומורי המגמה- אורי משיח, אורית פרץ צילום מגמת תקשורת וידאו ברנר

צוות היוצרים ומורי המגמה – אורי משיח, אורית פרץ צילום מגמת תקשורת וידאו ברנר

ליאל מציינת: "למרות כל הניגודים הם מצליחים לקיים מערכת יחסים מאוד מקבלת ומאוד מבינה והם יודעים לכבד אחד את השני. הם שיתפו איתנו פעולה מהרגע הראשון וזו הייתה חוויה מאוד גדולה ללוות אותם, זה משהו שלימד אותנו הרבה דברים, נכנסנו לעולם שאני לא מכירה מקרוב וזה שובר סטיגמות וגרם לי ללמוד הרבה יותר ממה שידעתי ובעיקר שהם אנשים מדהימים. כמובן שהיה כיף לקבל ציון לשבח על העבודה.
"עצם ההגעה למעמד הגמר הייתה מרגשת ביותר עבור היוצרים והמורים שכן לגמר עלו 16 סרטים בלבד מתוך 188 סרטים שנשלחו לתחרות, לא כל שכן הזכייה בציון לשבח", אומרת רכזת המגמה אורית פרץ. "זכייה זו היא המשכה של 'מסורת זכיות' רבת שנים לסרטי מגמת תקשורת וידאו של תיכון ברנר. בשנה שעברה זכה הסרט "קטיה" במקום השני בפסטיבל ירושלים והסרט "אמא" זכה בחביב הקהל במסגרת פסטיבל אור יהודה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר