מסמכים בית ספר שלהבת. צילום אמיר שיפרמן‎
המסמכים של בית הספר שלהבת. צילום אמיר שיפרמן‎

השכן מצא בפח שאלוני כניסה לבית הספר עם פרטים אישיים רבים

בית הספר שלהבת בתגובה: "מדובר בחומר שהיה מיועד לגריסה, הורד בטעות לפחים, ואחרי כמה דקות כבר לא היה שם"

פורסם בתאריך: 29.8.18 15:04

תושבים אשר מתגוררים בסמיכות לבית הספר 'שלהבת' – בית ספר חרדי של בית יעקב, ברחוב רוטשילד, טוענים שבית הספר זרק לפח שאלוני כניסה של בנות שלא התקבלו לתיכון. לטענתם הטפסים כללו שאלות פרטיות, תמונות של הנערות, צילומי תעודת זהות ועוד.

"יצאתי מהבית לזרוק את הזבל ואני רואה בתוך הפחים ערמה של ניירות ומסמכים עם פרטים אישים של נערות", מספר אמיר שיפרמן שמתגורר בסמיכות לבית הספר. "חלק מהם היו בתוך הפח זבל וחלק זרוקים בחצר שלנו לכל עובר ושב. פניתי לבית הספר ושוחחתי עם המנהלת, שאמרה לי שזה מחדל והשקית היתה מיועדת לגריסה. שעה אחרי, מתקשרת אלי המזכירה שבמקום להגיד שהם טעו, היא אמרה שהם זרקו את זה לפח ואני לקחתי את זה מתוך הפח".

לטענת שיפרמן מדובר בפרטים אישים של הנערות שמסתובבים באופן חופשי: "זה כלל תמונה של הנערה, את השם הפרטי שלה, כתובת, באיזה בית ספר היא למדה ומי הייתה המחנכת שלה. בנוסף, היו מסמכים עם כתובת מגורים, פרטים אישיים של ההורים, כולל צילום של תעודת זהות וכן שאלות פרטיות כמו מי הרב שהן מתייעצות איתו והאם יש להן אינטרנט בבית".
בית הספר שלהבת, הוא תיכון עיוני לבנות בפיקוח חרדי – מוכר שאינו רשמי וכולל גם כיתות לחינוך מיוחד. מבית הספר נמסר בתגובה: "מדובר בחומר שהיה מיועד לגריסה, שהמנקה הוריד בטעות לפחים, אחרי מספר דקות שהוא ירד לקחת את השקיות, הן כבר לא היו שם, השכן שמתגורר בסמיכות ומתנכל לבית הספר, פתח את השקיות והוציא מהם דברים. אנחנו לא מתנהלים בצורה כזו ונמצאים בהידברות עם השכן".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר