מימין: רחוב גיסין אם המושבות, רחוב נס ציונה- אם המושבות. צילומים ליאור חדד
מימין: רחוב גיסין אם המושבות, רחוב נס ציונה- אם המושבות. צילומים ליאור חדד

תלונות: מעברי חציה רבים בהם עוברים תלמידים בדרך לבתי הספר לא נצבעו

לדברי ההורים,נצבעו רק מעברים הסמוכים לבתי הספר, אך מעברים מרוחקים יותר שנמצאים גם הם בנתיב ההליכה של התלמידים לא חודשו. העירייה: "נסיים את הסימונים עד פתיחת שנת הלימודים"

פורסם בתאריך: 31.8.18 10:08

כמה ימים לפני פתיחת שנת הלימודים, מתלוננים הורים בשכונת אם המושבות על כך שהעירייה צבעה רק את מעברי החצייה שסמוכים לבתי הספר, אך מעברי חצייה מרוחקים יותר, בכבישים שגם בהם עוברים התלמידים בדרך ללימודים, לא חודשו. בין מעברי החציה אשר מציינים ההורים ניתן להזכיר את מעברי החציה בזיכרון יעקב 46, ליד מתחם הגנים בחדרה 12 וחדרה 20 , מעברי החציה בנס ציונה (3 במספר), בדרך לבית ספר נעמי שמר, לבר לב, ולמתחם הגנים של ש"ס. עוד הם מציינים את מעברי החציה בגיסין לילדים שחוצים את גיסין מנווה גן לכיוון בית ספר בר לב, ולחטיבה ולתיכון של אחד העם. "אני לא מצליחה להבין למה כל פעם אנחנו התושבים צריכים להתלונן על כך שמעברי החציה לא צבועים" אומרת אמא לשלושה ילדים שמתחילים את שנת הלימודים. "לצערי, הצבע כל הזמן דוהה, הילדים בקושי רואים את מעברי החציה והנהגים לא בדיוק מתייחסים לילדים".
מי שמעלה כל פעם את הנושא לסדר היום הוא תושב השכונה והפעיל החברתי ליאור חדד: "חשוב שמעברי חציה יצבעו כל השנה ולא רק לפני תחילת הלימודים, אבל אם כבר הגיעו לצבוע, אז למה עשו חצי עבודה"?. הוא מספר שבסיור קצר שעשה בשכונה ניתן לראות שרק מעברי החציה שסמוכים לבתי הספר נצבעו. "הגורם העירוני היה צריך לשים לב שהקבלן צובע גם את מעברי החציה שנמצאים בנתיב ההליכה של הילדים".
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "אנו נמצאים עתה בעיצומם של ביצוע סימוני מעברי חציה בצמתים המובילים והסמוכים למוסדות חינוך בכל רחבי העיר. סימונים אלה אמורים להסתיים לפני תחילת שנת הלימודים הבאה עלינו לטובה. לאחר החגים תימשך עבודת הסימון במעברי החציה הנותרים ברחבי העיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר