בית ספר הדר צילום זאב שטרן
בית ספר הדר צילום זאב שטרן

הורי שכבת ב' בבית ספר הדר: נשבית את הלימודים

בבית הספר נהוג שתלמידי שכבה א' לומדים בקראוונים ובכיתה ב' עוברים למבנה בית הספר. להורים נודע שיישארו שנה נוספת בקראוונים בגלל הצורך להכשיר כיתה אקוסטית לכיתה א'

פורסם בתאריך: 30.8.18 10:59

הורים משכבת ב' בבית ספר הדר בשכונת כפר גנים ג', מתכוונים להשבית את פתיחת שנת הלימודים, מאחר ולטענתם הם שובצו ללמוד שנה נוספת במתחם הקרוואנים שבו לומדים בדרך כלל תלמידי שכבת א'. לטענת ההורים, בגלל מחסור בכיתות אם בבית הספר, שכבת א' לומדת מידי שנה במתחם הקרוואנים, ויש להורי בית הספר הסכם לא כתוב עם המנהלת, שתלמידי שכבת א' לומדים במתחם שנה אחת ושנה לאחר מכן, הם עוברים לכיתות הרגילות. השנה, כך נודע להורים, מאחר ויש בשכבת כיתה א' תלמיד שזקוק לכיתה אקוסטית, הוחלט במקום לשפץ את אחד הקרוואנים או כיתה אחרת בבית הספר, כגון כיתת המחשבים, לשפץ כיתה רגילה ולכן תלמידי שכבת ב', יצטרכו ללמוד במתחם הקרוואנים שנה נוספת, דבר לו מתנגדים ההורים. "לפני מספר ימים נודע לנו שמנהלת בית הספר לא מתכוונת לעמוד בהתחייבות שלה להורים ולשבץ שנה נוספת את תלמידי שכבת ב', במתחם הקרוואנים שמיועד לשכבת א'. מדובר במתחם שהוא יותר גני, יש בו ציורי גרפיטי והוא מותאם לילדים קטנים", אומר אחד מחברי ועד השכבה. "להבנתנו, יש בשכבת א', תלמיד עם ליקויי שמיעה שזקוק לכיתה אקוסטית מיוחדת שעוברת שיפוץ על ידי משרד החינוך והעירייה ומבדיקה שעשינו, הבנו שהם מעדיפים לשפץ כיתה רגילה ולא קרוואן ולכן הילדים שלנו יישארו שנה נוספת במתחם, דבר לו אנחנו מתנגדים". אותו הורה מוסיף: "ללמוד בקרוואן לא נעים ונוח, בחורף קר, בקיץ חם, השירותים מרוחקים והקירוי לא מספיק. זה סוג של מחטף של המנהלת מול ההורים, מדובר בכ-90 תלמידים שאמורים לעלות לכיתה ב' והתלמידים מצפים לזה, כי מבחינתם הם יודעים שבכיתה ב' הם לומדים עם הבוגרים וסוף סוף יהיה להם מותר להיות במתחם של בית הספר. בנוסף לכך, אף אחד לא טרח לעדכן אותנו. אנחנו שכבה ובית ספר מכיל, יש לנו בשכבה שתי כיתות תקשורתיות ואנחנו מקבלים את השונה ולכן לנסות להגיד שאנחנו לא מכילים, שזו אחת התשובות שקיבלנו, מאוד מעליב אותנו ההורים. מבחינתנו בהבטחות צריך לעמוד".

ובמידה ולא תקבלו כיתה רגילה?
"אנחנו לא נפתח את שנת הלימודים".
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "ההחלטה להתקין כיתה אקוסטית במבנה ולא בקרוואנים היא החלטה מקצועית ונסמכת על הוראות חוזר מנכ"ל המחייבים כיתות אקוסטיות במבנים ולא בקרוואנים. גם ההחלטה להשאיר את שכבת כיתות ב' בקרוואנים היא החלטה מקצועית של מנהלת בית הספר, שהסתמכה על שיקולים חינוכיים פדגוגיים אשר זכו לתמיכת משרד החינוך והרשות המקומית. מנהלת האגף לחינוך יסודי נפגשה אתמול עם הורי בית הספר והבהירה להם את הדברים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר