פתיחת השנה באהוד מנור
פתיחת השנה באהוד מנור צילום דוברו העירייה

שנת הלימודים בפתח תקוה נפתחה כסדרה, למעט מספר בעיות נקודתיות

הורי שכבת ב' בבית הספר הדר החליטו בסופו של דבר שלא להשבית את הלימודים. במספר גנים היו תלונות על מצב החול. תלונות נוספות היו על תחנות מידע של זמני האטוטובוסים שהיו מנופצות

פורסם בתאריך: 2.9.18 15:35

שנת הלימודים בפתח תקוה נפתחה כסדרה, מאות מתלמידי הגנים ובתי הספר הגיעו לבתי ספר שקושטו בבלונים, בחלקם נפרש שטיח אדום והשיפוצים והניקיונות הסתיימו בזמן. התלמידים התרגשו ושמחו לראות את החברים וההורים לא הפסיקו לצלם ולעלות תמונות וחוויות לרשתות החברתיות. בעירייה מציינים שאף תלונה לא התקבלה בחפ"ק המיוחד שהוקם במינהל החינוך, לקראת תחילת שנת הלימודים. השיטור העירוני, פקחים, קב"טים סיירו ברחבי העיר ליד מוסדות החינוך.
כנהוג, גם השנה סיירה פמליית ראש העירייה איציק ברוורמן ביום הראשון ללימודים בבתי ספר ובגנים, יחד עם ממלא מקומו איציק דעי הממונה על החינוך הדתי, מ"מ מנכ"ל העירייה לאוניד סמוליאנוב, מנהל מינהל החינוך רמי הופנברג, ראשי האגפים במינהל החינוך ונציגי מינהל הנדסה. הפמליה נפגשה עם מנהלים, מורים ותלמידים רבים בגנים ובבתי הספר השונים.

בית ספר אורנים צילום דוברות העירייה

בית ספר אורנים צילום דוברות העירייה

בית ספר אורנים צילום דוברות העירייה

בית ספר אורנים צילום דוברות העירייה

הבוקר נפתח במתחם הגנים החדש ברחוב יעל רום המתפרש על שתי קומות ומכיל בשלב זה 4 גני ילדים, שם שוחח ראש העירייה עם ההורים וילדי הגן הנרגשים והתרשם מהמבנה החדש והמודרני. לאחר מכן הגיעו לטקס קבלת כיתות א' בבית ספר אהוד מנור, שם התקבלו התלמידים הצעירים בתרועות שופר. הביקור הבא היה במתחם גני הילדים במשה סנה בו יש מגוון גני ילדים: שני גנים אנתרופוסופיים חדשים, גן שפתי לחינוך מיוחד, גן חלו"ם (חושים, למידה, ויסות מוטורי) וגן חב"ד. עוד ביקרו בבית הספר מעלות חיים בניהולה של יפעת גלרנטר ובבית ספר אורנים בניהולה של יעל הרשטיק, שעברו שיפוץ במהלך הקיץ. את היום סיימו בחטיבת בן גוריון בניהולו של אורן קמינצקי. ברוורמן אמר: "זהו יום חג לכל תלמידי העיר. אני נרגש לפתוח את שנת הלימודים תשע"ט עם אפס תקלות בבתי הספר. השנה שיפצנו עשרות אגפים בבתי ספר רבים ובכך אנו הופכים גם את המוסדות חינוך הוותיקים למודרניים וחדישים. אני מאחל שנת לימודים מוצלחת ומהנה לכל התלמידים וצוותי החינוך העושים מלאכתם נאמנה יום יום ושעה שעה".
אבל כמו בכל שנה, אי אפשר גם בלי בעיות נקודתיות:
# בלא מעט גנים התלוננו על כך שהחול אצלם בגן לא הוחלף, לא סונן וכן היו גנים שהתלוננו על כך שחסר חול בארגז המשחקים. תלונות נוספות בגנים היו על מזגנים שלא עובדים ומחסור בציוד.
# בבית הספר אמיר התלוננו על כך שהכניסה לבית הספר מלוכלכת.
# בשכונת שיפר ביקשו ההורים לשים תחנת אוטובוס מקורה לטובת התלמידים, אך לטענתם במקום זאת שמו ספסלים, שמספיקים רק למספר תלמידים מועט.
# בתיכון אחד אחד העם ובבית הספר בר לב התלוננו על כך שתחנת המידע של זמני הגעת האוטובוסים מנופצת עוד מתחילת החופש הגדול.
# בבית הספר הדר הלימודים התקיימו כסדרם למרות שהורי שכבת ב' איימו להשבית את פתיחת הלימודים בשל העובדה שבניגוד לנהוג, ימשיכו ילדיהם ללמוד בקראוונים. ההורים ציינו שהם עדיין ממתינים לתשובות. לטענתם, כפי שזה נראה תלמידי השכבה ילמדו בקרוואנים, הקרוואנים עברו שיפוץ וחידוש וההורים ממתינים לאישור בטיחות ותקינות.
# בגן גויאבה התלוננו על מצב החצר, על כך שהמתקנים לא ראויים והחצר מלאה באבנים.

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "בשנת הלימודים הנוכחית נפתחו כל הגנים בצורה מופלאה. כל הצוותים עבדו שעות נוספות למען הילדים. צוות האגף עמל ללא לאות להספיק ולהשלים את כל המשימות ואנו גאים שכולם עמדו במשימה המורכבות ושנת הלימודים נפתחה עם כמעט אפס תקלות.
לגבי סינון החול: "סינון החול החל לפני כשבועיים מיד לאחר חזרת הצוותים לגן כדי שיהיה לילדים חול נקי. עבדנו עם 4 מכונות שונות כדי לבצע ניקוי בכל הגנים. נותרו מספר גנים שהעבודה בהם תסתיים השבוע".
גן גויאבה: "בשבוע שעבר החלו העבודות במתחם הגנים ברחוב קראוסמן בהתקנת דשא סינטטי, בגן גויאבה הוכנה כבר התשתית לדשא הסינטטי ואנו מאמינים שהעבודות יסתיימו בימים הקרובים. ההורים מודעים לכל הפרטים, כולל לוחות הזמנים".
בית ספר אמיר: "לא ידוע על כל בעיה בבית ספר אמיר, ולא התקבלה כל הודעה בנושא".
שלטי מידע בתחנות אוטובוס: "הטיפול בשלטי מידע נמצא בסמכות ובאחריות חברות האוטובוסים בלבד (אפיקים, דן, קווים) במסגרת הסכם של החברות מול משרד התחבורה. לאחר קבלת פניות מתושבים לגבי שלטי מידע לא תקינים/מעודכנים/שבורים, פנינו לחברת "אפיקים" בבקשה לטיפול בשלטי מידע בכל רחבי העיר אך לא נעשה דבר. לאור התעלמותם המוחלטת, פנינו מספר פעמים למשרד התחבורה הממונה על חברות האוטובוסים כדי שיכפה עליהם את הטיפול בשלטי מידע כמתחייב במכרז, ולא נענינו עד לרגע זה. לסיכום: הסמכות והאחריות הינה על חברות האוטובוסים ומשרד התחבורה בלבד ולרשות המקומית אין כל סמכות ו/או אפשרות לטפל או לכפות על חברות האוטובוסים לטפל בשלטי מידע".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר