גן ילדים צילום אייל טואג
לגן המצולם אין קשר לכתבה צילום אייל טואג

מחדל: ילדה בת 4.5, המצויה על הרצף האוטיסטי, הורדה בטעות בגן אחר

אמה של הילדה: "המזל הוא שהיא היתה רגועה, היא יכלה להתפרע ולהשתולל ואף אחד לא היה יכול להבין אותה"

פורסם בתאריך: 4.9.18 10:56

מחדל: מ', בת הארבע וחצי, ילדה על הרצף האוטיסטי, הורדה שלשום, יום ראשון, על ידי נהג ההסעות והמלווה בגן אחר ולא בגן שלה. גם אתמול, יום שני, הייתה תקלה וההסעה התעכבה בשעה ורבע. "הבת שלי נמצאת על הרצף האוטיסטי, היא לא מדברת ולא מתקשרת ובשבוע שעבר לפני שנפתחה השנה, דיברתי כמה וכמה פעמים עם המלווה, שאמרה לי שיש לה ניסיון רב בליווי ילדי החינוך המיוחד", מספרת האם. "ביום ראשון העליתי את הילדה להסעה וחיכיתי לקבל טלפון שהיא הגיעה והכל בסדר, אבל פתאום אני מקבלת טלפון ממספר לא מזוהה ואומרים לי שהילדה הגיעה לגן ברחוב יד לבנים, כשהגן שלנו בכלל נמצא בכפר גנים ג' ברחוב יטקובסקי. התקשרתי לנהג וביקשתי לדעת איפה הוא השאיר את הילדה שלי, הוא אמר בגן, הסברתי לו שזה לא הגן הנכון והוא התחיל לצעוק עלי ולהגיד לי שזה מה שכתבו לו, גם המלווה אמרה אותו דבר, היא התעקשה שזה מה שהיה כתוב".

האם מוסיפה: "צריך להבין, שהבת שלי היתה הילדה היחידה על ההסעה, כי זה היה היום הראשון ומרבית ההורים הביאו את הילדים לגן. לי מאחר ואין לי רכב, זה לא היה אפשרי ולכן לא מובן לי מאיפה הגיע הבלבול".

מ' נשארה בגן הלא נכון כשעה, עד שהנהג סיים את הפיזור הנוסף שלו ורק לאחר מכן הועברה לגן שלה. "המזל הוא שהיא היתה רגועה, היא יכלה להתפרע ולהשתולל ואף אחד לא היה יכול להבין אותה". האם יצרה קשר עם העירייה ולדבריה קיבלה תשובה שזה ייבדק.

מבחינת האם, בכך לא הסתיימו הבעיות. ביום שני הילדה הגיעה הביתה בשעה 15:30 במקום בשעה 14:15, שעה ורבע איחור. "התקשרתי לחברת ההסעות, היום כבר היה מלווה אחר ונהג אחר והם לא ידעו לתת לי תשובות. לצערי אני מאוד דואגת, בשנה שעברה היו לנו נהגים קבועים, שהכירו את הילדים והמסלולים והשנה יש בלאגן גדול".

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק; "התלמידה משולבת בהסעה שמסיעה לשני גנים, אתמול התברר שהתלמידה הגיעה לגן השני, המלווה בהסעה עלתה על הטעות ומשם המשיכו לגן שלה. הילדה לא נשארה לרגע ללא המלווה. בימים הראשונים של פתיחת שנת הלימודים, השעות של גני הילדים הוקדמו בשעות הפיזור, חברת הסעות נאלצה להתרגן בזמן קצר, עד לבואה של ההסעה התלמידה שהתה בגן על המלווה וצוות הגן. החל מיום שלישי, מערכת שעות הגנים הינה על פי מערכת שעות הקבועה לכל השנה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר