גן קוקוס בפתח תקוה צילום באדיבות ההורים
גן קוקוס בפתח תקוה צילום באדיבות ההורים

ההורים כועסים: 32 ילדים בגן של 32 מ"ר

המבנה מחולק כיום לשני גנים, שילדי אחד מהם אמורים לעבור בעתיד למבנה אחר, אשר מצוי בשיפוצים. ההורים דורשים פתרון מהיר: "שטח הגן כיום לא עומד בתקן"

פורסם בתאריך: 17.9.18 13:09

הורי גן קוקוס ברחוב הקונגרס 9, גן טרום טרום חובה של מעיין החינוך התורני, טוענים שבטרם נרשמו לגן, הובטח להם שבמהלך חודש אוגוסט יעבור הגן שיפוץ ויהיה מספיק גדול ומרווח להכיל את כמות הילדים בגן. לטענת ההורים, לפני שנה הכיל הגיל כ-22 ילדים והשנה 32 והדבר יוצר בגן צפיפות מרובה. כרגע הגן מחולק לשניים על ידי קיר זמני. בעתיד אמורים לעבור הגדולים למבנה אחר, ואז יוסר הקיר והגן יהיה גדול יותר. "בטרם נרשמנו לגן הובטח לנו שהוא יעבור במהלך חודש אוגוסט שיפוץ ומתיחה ויהיה מספיק גדול ומרווח להכיל את כמות הילדים הגדולה", אומרת אחת האמהות, "לצערי, השנה נפתחה ללא שיפוץ ומתיחה אבל עם הבטחה שהשיפוץ יתחיל בעוד כחודשיים, דבר שלו אנחנו כבר לא מאמינים".

לטענת ההורים, שטח הגן הוא כ-32 מ"ר ולטענתם, מבדיקה שעשו על פי חוק, שטח מבנה הגן אמור להיות 1.25 מ"ר לילד. "כמות הילדים בגן ביחס לגודלו עומדת בניגוד לחוק ולתקנות ואינה פרופורציונאלית", הם אומרים ושואלים איפה אגף גני הילדים, הפיקוח, ומשרד החינוך. "הילדים שלנו מבלים את רוב שעות היום בכיתה צפופה, מחצית מהזמן הם בחצר, אבל גם זה לא בסדר, בבקרים חם ותיכף נכנסים לחורף ואז מה יהיה"? שואל אחד ההורים. לטענת ההורים, הם פנו לפיקוח של מעיין החינוך התורני, שם אמרו להם שהעירייה אמורה לשפץ ולהרחיב את הגן, מאחר ומדובר במבנה שלה. "לצערי, אנחנו נופלים בין הכיסאות, אנחנו לא רואים שום התקדמות ואף אחד לא לוקח אחריות על הגן ומי שסובל מכך, אלו הילדים שלנו".

תגובת מעיין החינוך התורני: "בעקבות גל הבקשות לרישום תלמידים לגן קוקוס, הוקצה לנו על ידי העירייה מבנה נוסף ברחוב זרח ברנט. בחודש אוגוסט אמור היה להסתיים השיפוץ, אך עקב תקלות שונות הוא יסתיים אחרי החגים, ואז ירווח לכולם. חשוב להדגיש כי הביקוש לגן הוא שמעיד על שמם הטוב של גני "מעין החינוך התורני" שידועים בעיר בחינוך ובלמידה המעולים ביותר".

על כך אמרו נציגי ההורים: "כרגע הגן ברחוב הקונגרס. מחולק לשניים – לגדולים ולקטנים. ברחוב זרח ברנט משפצים את הגן שאליו אמורה לעבור הכיתה של הגדולים, ולאחר סיום השיפוץ, אמורים לפתוח את הקיר בין הגנים ברחוב הקונגרס 9 (היום לומדים בו בשני חדרים ילדי הטרום טרום חובה והחובה) ולהפוך את המבנה לגדול יותר. זה עדיין לא נעשה ועל כך אנו מתלוננים. נאמר לנו שזה תהליך שייקח לפחות חודשיים ואנו מבקשים לנסות למצוא מבנה חלופי, עד השיפוץ אצלנו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר