מודעת אבל גפן אבירם
מודעת אבל גפן אבירם

הטרגדיות ממשיכות לפקוד את ביה"ס אריק איינשטיין: תלמיד כיתה ד' נפטר אמש ממחלת הסרטן

גפן אבירם ז"ל, תלמיד כיתה ד', הובא הבוקר למנוחות בבית העלמין בהוד השרון. בשבוע שעבר הלכו לעולמם שני הורים שילדיהם לומדים בבית הספר

פורסם בתאריך: 22.10.18 14:52

גפן אבירם ז"ל, תלמיד כיתה ד' מבית הספר אריק איינשטין בשכונת נווה גן, הובא היום (שני) בשעה 11:30 למנוחות בבית העלמין נווה הדר בהוד השרון. הוא נפטר אמש בביתו לאחר שהתמודד בארבע השנים האחרונות עם מחלה קשה.

בדף הפייסבוק של בית הספר נכתב אתמול: "קהילת אריק אינשטיין מודיעה בצער רב על פטירתו של גפן אבירם ז"ל תלמיד כיתה ד' 2 בבית החינוך. גפן חלה במחלת הסרטן בכיתה א' והיה עטוף כל העת במשפחתו עד שהיום בשעה 17:00 נגאל מיסוריו. יהי זכרו ברוך". בבית הספר הקימו פינת זיכרון עם תמונתו ונר נשמה.

במודעת אבל שפרסמה המשפחה נכתב: "בעצב עמוק, אנו נפרדים מילדינו האהוב, האביר הקוסמי בעל לב הזהב". משפחתו יושבת שבעה ברחוב גרינשפן 6 בפתח תקוה, קומה 14, דירה 54.

"בית ספר עובד מסביב לשעון, השירות הפסיכולוגי נמצא בבית הספר ונתן תדריך למורים שקיימו מצדם שיח עם הילדים", יו"ר וועד ההורים בבית הספר, שני זמיר. לדבריה בתחילת השנה עוד הספיק גפן להגיע לכמה ימים לכיתה בתחילת שנת הלימודים. "לצערנו, המחלה חזרה והוא נפטר בבית, עטוף באהבה עם המשפחה שלו מסביבו".

.

היום בשעה 14:00 נפתח בית הספר לשיח של ההורים עם השירות הפסיכולוגי. "בית הספר נותן את כל התמיכה ואהבה ואנחנו פה עבור הילדים", מסבירה זמיר.

נזכיר כי בשבוע שעבר נפטרו שני הורים שילדיהם לומדים בבית הספר – רונן עוז שנפצע קשה כאשר חילץ את בני משפחתו משריפה במלונית בירושלים וניר חי, שנפטר מדום לב במהלך טיול בברזיל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר