הרב תחומי א'. צילום: זאב שטרן
הרב תחומי א'. צילום: זאב שטרן

בגלל מחסור במורים: רק חלק מהתלמידים ברב תחומי א' לומדים היסטוריה

בבית הספר טוענים שבגלל עומס על התלמידים, חלק ניגשים לבגרות במועד חורף וחלק במועד קיץ. הורים וגורמים אחרים מתעקשים שהסיבה היחידה היא מחסור במורים להיסטוריה בבית הספר

פורסם בתאריך: 7.11.18 17:19

הורים לתלמידים בשכבת י"א בבית הספר הרב תחומי א' – עמל א', מתלוננים על כך שמתחילת השנה הילדים לא לומדים היסטוריה. לטענת בית הספר, הסיבה היא שהם החליטו לחלק את הבגרות השנה למועד חורף ומועד קיץ, למרות שהתלמידים מתעקשים שנאמר להם בבית הספר שזו בעיה של כוח אדם. "מתחילת השנה הבן שלי לא לומד היסטוריה וכל פעם הם פונים לבית הספר וכל פעם הם מקבלים תשובה, שמחפשים מורה", אומר הורה לתלמיד מאחת הכיתות בשכבה. "היה מורה שעזב ומאז הם לא מצליחים למצוא מורה אחר ואנחנו לא יודעים מה יהיה עם הבגרות. לנו אף אחד לא אמר שחלק יגשו לבגרות חורף וחלק לקיץ, אני שומע על כך פעם ראשונה".
לטענת גורם עירוני, הם מכירים את הבעיה. "יש תוכנית לימודים מוגדרת ואחידה לכל בתי הספר בארץ שבה לומדים היסטוריה לאורך כל השנה ובעמל א' המערכת החליטה אחרת, הבעיה היא שיש להם קושי לגייס כוח אדם וכרגע יש בבית הספר רק מורה אחת שמעבירה לבגרות. לכן הפתרון שלהם זה לחלק את השכבה בטענה שזה יוריד את העומס אצל התלמידים". לבגרות חורף נגשים התלמידים בתחילת פברואר ובגרות קיץ, אליה לומדים התלמידים לאורך כל השנה, היא בקיץ, יחד עם כלל התיכונים בארץ.
מהנהלת בית הספר נמסר: "לאור העומס במערכת השעות של שכבת י"א, הוחלט שחלק מהכיתות תוגשנה לבגרות בהיסטוריה במועד חורף וחלק מהכיתות תוגשנה במועד קיץ. כל שכבת י"א ניגשת השנה ליותר בגרויות מאשר בשנה הקודמת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר