כיתה ריקה. צילום רינת אברג'יל
כיתה ריקה. צילום רינת אברג'יל לכיתה המצולמת אין קשר לכתבה

תלמיד בית ספר יסודי עבר התעללות מינית על ידי תלמיד אחר ויושב בבית

לדברי האם בנה נפגע מינית מספר פעמים בשנת הלימודים הקודמת ובשנה הנוכחית ופוחד ללכת לבית הספר. "כולם מבטיחים שיטפלו בזה ובשורה תחתונה דבר לא קורה", אומרת האם, שהגישה תלונה במשטרה

פורסם בתאריך: 21.11.18 11:49

כבר מספר שבועות תלמיד בית ספר יסודי בפתח תקוה יושב בבית, לאחר שלדברי אמו הוא עבר הטרדה והתעללות מינית לכאורה מספר פעמים על ידי תלמיד בן כיתתו בין כותלי בית הספר ומחוצה לו, בסוף שנת הלימודים הקודמת ובמהלך השנה הנוכחית. האם טוענת כי בבית הספר לא מטפלים בכך ומציינת שהגישה תלונה במשטרה. "כולם מגלגלים את זה אחד על השני, העירייה מעבירה לפיקוח, הפיקוח לרווחה ובסופו של דבר הילד שלי בבית והילד התוקף בבית הספר", היא אומרת למלאבס. כולם מבטיחים שיטפלו ובשורה תחתונה דבר לא קורה", אומרת האם בכאב.
לטענת האם, בנה לא מקבל סיוע ראוי מהגורמים הרלוונטיים בעיר, בעוד התלמיד שכביכול פגע בו, ממשיך בשגרה ומגיע לבית הספר. עוד מציינת האם שהיא פנתה לכל הגורמים האפשריים, רווחה, עירייה ובית הספר, כולם הבטיחו לסייע, אבל בפועל לא קיבלה סיוע.

המקרה הראשון אירע בחודש יוני בשנת הלימודים הקודמת. כאשר האם הבחינה בשינויים בהתנהגות של בנה היא ניסתה לבדוק איתו האם קרה משהו בבית הספר והוא אמר לה שפה ושם מציקים לו. במהלך החופש הגדול הילד חזר לעצמו פחות או יותר, אך בשלב מסוים במהלך שנת הלימודים הנוכחית חלו שוב שינויים מדאיגים בהתנהגות שלו. רק לאחר מספר ניסיונות, לפני כחודש, סיפר הילד לאמו שהוא עבר התעללות מינית בבית הספר על ידי תלמיד אחר. האם מספרת: "בסוף השנה הקודמת, לקראת חודש יוני, הבן שלי נפגע מינית על ידי ילד אחר בשירותים בבית הספר. לקח זמן רב עד שהוא נפתח וסיפר לי על המקרה. ברגע ששמעתי, פניתי לפני חודש לכל הגורמים בבית הספר מספר פעמים, דיברתי עם היועצת ועם המנהלת וכלום לא קרה. בהתחלה הבן שלי עוד הלך לבית הספר, אבל המעשים לא פסקו ובית הספר לא עשה כלום, המצב של הבן שלי הדרדר, הוא התחיל להתנהג בצורה לא אופיינית לו, התחיל לבכות ולהתפרץ, חזר להרטיב. השארתי אותו בבית, הוא לא מוכן לחזור ללמוד כל עוד הילד התוקף שם, כי הוא מפחד ממנו".
לטענת הורים אחרים, בבית הספר יש בבית הספר לא מעט מקרי אלימות.

ממשרד החינוך נמסר כי "המקרה ידוע ומטופל על ידי כל הגורמים המקצועיים במשרד החינוך והעירייה. מדובר במקרה רגיש ומורכב שהצריך בדיקות ממושכות. כל ההחלטות בעניינם של שני התלמידים, כבר התקבלו והן ייושמו בימים הקרובים".

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "הנושא מטופל בכל הדרגים. האגף לחינוך יסודי קיים מספר פגישות על מנת להביא להחלטות הנכונות ביותר עבור כלל המעורבים. בשל צנעת הפרט לא נוכל להרחיב".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. אלה

    למה לא מטפלים בילד התוקףףףף? איפה העיריה משטרה בית ספר???? חוצפהה!! מסכן הילד

  2. בלה

    מזעזע!!! הורים אל תחכו אף פעם.מייד תפתחו תיק במשטרה!
    רק אחרי מעט רעש נגעו בתיק הזה.

  3. אהד

    מערכת מחורבנת. הילד התוקף חייב העברה למוסד אחר במיידי וטיפול דחוף.

  4. מנחם

    מכיר את בית הספר. בית ספר מצוין. הורים שאומרים שיש שם אלימות לא מבינים כלום בחינוך! אחד מבתי הספר שהמורים והצוות מהטובים והמסורים. לפני שמגיבים כדאי לשמוע עוד צדדים…

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר