רגלו של הילד מגן חגב השבוע
רגלו של הילד מגן חגב השבוע

שערוריית החול בגנים: ילד חזר הביתה עם זיהום בכף הרגל

הורי הגן הודיעו כי ישביתו אותו לאחר חנוכה, כמחאה על הסחבת בהחלפת החול בדשא סינטטי. אמו של הילד: "אני חושבת שלכל נושא החול בגן צריכה להיות לנו אפס סובלנות"

פורסם בתאריך: 5.12.18 16:25

הורים לילדים מגן חגב ברחוב אסף שמחוני מתכוונים להשבית את הגן לאחר חג החנוכה, כל זאת בשל מצב החול בחצר גן, ולאחר זיהום שנגרם לאחד הילדים בשל אותו החול. בהודעה ששלחה אחת האמהות להורי הגן, היא ציינה: "הורים יקרים, מבקשת את תשומת לבכם למה שקרה לבני בגן. לפני יומיים הוא חזר הביתה מהגן עם כאבים ברגליים. בדקתי מה קרה לו ומה שהיה נראה כעקיצה תמימה התברר היום כזיהום בכף הרגל ובמקומות נוספים בגוף. הוא היה היום אצל פרופסור שאישר שמדובר בעקיצות שפשוט גרמו לזיהום בגופו. אני חושבת שלכל נושא החול בגן צריכה להיות לנו אפס סובלנות. היום זה הילד שלי, מחר זה ילד של מישהו אחר. מדובר בפגיעה בבריאות ילדינו. אני באופן אישי הולכת גם לפרסם פוסט בפייסבוק של ראש העיר ומבטיחה שאעשה הכל כדי שיוחלף החול. אני יודעת שהורים נוספים עושים כל שביכולתם למען אותה מטרה. אני מצרפת כאן תמונות להמחשה. אשמח לשמוע את דעתכם בנושא".
אמא נוספת בגן מציינת: "אנו מתכוונים להשבית את הגן מיד לאחר חנוכה, לא נוכל להשלים עם המצב הזה שילד הולך לגן וחוזר עם זיהום. אנו נדרוש להחליף את החול בגן במיידי".
בתמונות שצרפה האם ניתן לראות את רגלו של הילד, מה שלכאורה נראה כזיהום. יש לציין כי נושא החלפת החול בגנים  בדשא סינטטי נמצא על סדר נהיום בעיר כבר זמן רב.

גן חגב פתח תקווה

גן חגב

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "עם כניסתו של ראש העיר רמי גרינברג לתפקיד הוא הורה על האצת פרויקט החלפת חול בגני הילדים והשלמת הפערים.
לא ברור ממה קיבל הילד זיהום, ואנו מאחלים לו רפואה שלמה. חשוב לציין כי כל משטח מצריך תחזוקה שוטפת של צוות הגן. זיהומים, עקיצות וצואה של חתולים, קורים על חול וגם על דשא סינטטי. כאמור, צוותי הגנים מונחים לתחזק את החצר באופן שהחול יהיה נקי, והעירייה פועלת לקידום החלפת החול בכל הגנים בהם טרם בוצע".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר