בית חינוך עמיטל באדיבות בית החינוך
בית חינוך עמיטל באדיבות בית החינוך

פרס חינוך מחוזי לבית הספר עמיטל

בית הספר שהוקם לפני שש שנים, עלה לשלב הגמר בתחרות הארצית

פורסם בתאריך: 10.12.18 17:09

בית הספר התורני אקדמי "עמיטל", זכה בפרס החינוך המחוזי ועלה לשלב הגמר בתחרות הארצית. בשבוע שעבר קיבלה מנהלת בית הספר, שמחה גיל, את ההודעה ממשרד החינוך. "הקמת בית הספר לפני כשש שנים הייתה בשבילי הגשמת חלום", מספרת גיל, "חלום לבנות בית חינוך בו מטפחים ילדים מאושרים, שמחוברים באהבה ובשמחה לאורח החיים הדתי – תורני, כל זאת במקביל ללמידה אקדמית חדשנית, ומתן כלים ומיומנויות חיים להצלחה בעידן המשתנה. דמות ההשראה המרכזית ליישום התפיסה של בית הספר היא דמותו של הרב יהודה עמיטל, שהיה פורץ דרך ביישום תפיסת עולם של 'חיבור שמים וארץ'".

בית הספר הוקם לפני כשש שנים, עם 300 תלמידים והיום הוא מונה כבר כ-900 תלמידים ב-34 כיתות ו-2 כיתות של חינוך מיוחד. בבית הספר כ-75 מורים ומורות. בבית הספר יש הפרדה מגדרית בין בנים לבנות החל מכיתות ד' ותלמידי כיתות א'- ג' לומדים בלימודים מעורבים מתוך תפיסה שחיים בצניעות בחברה מעורבת יכולים להתממש רק על ידי אינטראקציה בין המינים.

בית חינוך עמיטל באדיבות בית החינוך

בית חינוך עמיטל באדיבות בית החינוך

בעירייה מציינים שהעשייה היומיומית בבית החינוך מבוססת על שישה עקרונות : חדשנות חינוכית, גאוות יחידה ושייכות – חיבור אישי לבית הספר; העצמה והכלת הפרט – למורים ולתלמידים כאחד, מתוך תפיסה שחוויית המורה תעבור באופן ישיר לתלמידיו; קהילות ידע, פיתוח ומחקר – כל מורה בצוות עמיטל נמצא במסע למידה החל מיומו הראשון של בית הספר, כל מורה נמצא בקבוצת מחקר ופיתוח על פי בחירתו. מגוון וגמישות במרחבי הלמידה – כל מרחבי הלמידה תוכננו, עוצבו ונבנו על ידי המורים, התלמידים וההורים בהתאמה לסגנון הלמידה וההוראה בבית הספר; משפחתיות וחיבור לקהילה – קוד תרבותי ברור שעקרונותיו הם כבוד, סבלנות, שקיפות, שיתופיות, חזות ונראות של מצוינות – לגיטימציה לחלום בגדול ולטעות בגדול; והמשפחה כמקור כוח מרכזי ללמידה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר