מנהלת דבורה עומר מירב רזניק (משמאל) ואורנה דוידאי
מנהלת דבורה עומר מירב רזניק (משמאל) ואורנה דוידאי

ההורים מופתעים: מנהלת דבורה עומר עוזבת את בית הספר לטובת משרת פיקוח

גם ההבטחה שהמנהלת תלווה את בית הספר גם אחרי שתעבור לתפקידה החדש לא משכנעת את ההורים. אחת האמהות: "אני לא מבינה למה אי אפשר לחכות שהיא תסיים את שנת הלימודים"

פורסם בתאריך: 17.12.18 16:49

בימים אלה התבשרו הורי בית הספר 'דבורה עומר' בשכונת כפר גנים ג', שמנהלת בית הספר מירב רזניק, תסיים את עבודתה בבית הספר מאחר והתקבלה להיות מפקחת במשרד החינוך. בעירייה מציינים שמועד כניסתה של רזניק לתפקיד לא ידוע עדיין והם נמצאים כרגע בדיונים בעניין מחליפה, אך מדגישים שבכל מקרה המנהלת תלווה את בית הספר עד לסוף השנה אך לא תנהל אותו בפועל מרגע שתיכנס לתפקידה החדש, מה שיקרה כנראה על פי משרד החינוך, בתוך כחודשיים. "אני לא כל כך מבינה מדוע משרד החינוך עושה מכרזים באמצע השנה", אומרת אמא בבית הספר, "מדוע לא ניתן לחכות עוד חצי שנה, שהיא תסיים את התפקיד. הבטיחו שהיא תמשיך ללוות את בית הספר ותהיה בקשר עם הצוות, אבל עדיין, זה לא כמו לנהל ולהיות בשטח באופן יום יומי".
בית הספר דבורה עומר הוקם לפני כחמש שנים כבית ספר צומח ומונה כיום כ-530 תלמידים ותלמידות ב-18 כיתות אם. בנוסף לתכנית הליבה של משרד החינוך, תלמידי דבורה עומר לומדים שיעורי העשרה באמנויות וכן לימודי מדע וטכנולוגיה, וזאת לצד תכניות לקידום תזונה וכושר גופני.
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "מנהלת בית הספר ע"ש דבורה עומר זכתה במכרז של משרד החינוך, אך היא תמשיך ללוות את בית הספר עד לסוף שנת הפעילות, יחד עם הצוות המקצועי של בית הספר שכולל רכזות שכבה מצוינות. הדבר, כאמור, לא ישפיע במאומה על תפקודו המיטבי של בית הספר".
ממשרד החינוך נמסר: "במסגרת השינויים המבניים שנעשים בוועדות ההשמה, הוציא משרד החינוך מכרז לתפקיד חדש שבו זכתה מנהלת בית הספר דבורה עומר. מנהלת בית הספר תישאר בזמן הקרוב בתפקידה הנוכחי ובהמשך תימצא לה מחליפה ראויה". עוד הוסיפו במשרד שהיא אמורה להתחיל את תפקידה החדש שכרגע בבנייה, בעוד כחודשיים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מעין

    מירב, נתגעגע אלייך מאוד!!! מנהלת מדהימה, אנושית, לבבית ומודל לחיקוי!!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר