צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

הילדים האלרגיים: "המערכת לא מבינה שמדובר בסכנת חיים"

אתמול בערב נערכה פגישה ראשונה של הורים לילדים אלרגיים והבעיות שהועלו שם מפחידות, כמו למשל ילדים בכיתה ג' שנאלצים להזריק לעצמם

פורסם בתאריך: 20.12.18 09:32

פגישה ראשונה של קבוצת הורים לילדים אלרגיים בעיר התקיימה אתמול, יום רביעי בערב. את הפגישה יזם עמוס קראדי, הורה לילד אלרגי, מתוך הרצון לגרום לשינוי במערכות החינוך בעיר – בבתי ספר וגני ילדים. המפגש התקיים בשכונת עמישב באולם פני דוד ונכחו בו מלבד הורים לילדים אלרגיים מפתח תקווה והסביבה, גם יוגב דרשן, עוזרו של ראש מינהל החינוך וסגן ראש העירייה רון כץ, אנה נבות יו"ר וועד ההורים העירוני, שגיא קורן יו"ר ועד ההורים של גני הילדים וכן פסיכולוגית הילדים איילת שלזינגר שדיברה על הקושי של הילדים להתמודד עם האלרגיות.

מפגש ההורים בנושא אלרגיות

במהלך הפגישה העלו ההורים את הבעיות איתן הם נאלצים להתמודד במסגרות החינוך בעיר ומול הרשות. "הבעיות העיקריות הן בדרך כלל בצהרונים", מסביר קראדי, "וכן בבתי הספר שלא עומדים בחוזר מנכ"ל. לצערי, לא בכל בתי הספר יש שיתוף פעולה ומטרת המפגש ליצור פלטפורמה עירונית לצמצום הבעיות בנושא. אנחנו לא יכולים לפתור את הכל, אבל רוצים לראות איך ניתן יהיה לצמצם ולמצוא פתרונות יחד עם הרשות העירונית. עוזר סגן ראש העיר הביע נכונות לעזור ולסייע, וגם אנה נבות ציינה שהיא מחוייבת לנושא. בימים הקרובים יגובש צוות שיכלול נציגי הורים לילדים אלרגיים, נציגים מוועד ההורים ונציגי הרשות על מנת לראות איך ניתן לגשר על הפערים".

קראדי מוסיף שבמהלך הפגישה הם נחשפו לקשיים לא פשוטים עליהם סיפרו הורים. "לצערי, המערכת לא תמיד מבינה שמדובר בסכנת חיים עבור חלק מהילדים. הורים נתקלים במורים שמסרבים להזריק לילדים במידה והם נחשפו למוצר אלרגי, יש מסגרות שילדים בכיתה ג' אמורים להזריק לעצמם, כי בגיל הזה אין להם כבר סייעות והיו הורים שסיפרו שהם לא זכאים לתקציבים, מאחר כל עוד הילד שלהם לא הגיע למצב מסכן חיים, לא מכירים בהם. יש בעיות שצריך לפתור ברמה המקומית ויש בעיות אחרות שאנחנו רוצים להגיע איתן לכנסת על מנת לשנות את המדיניות".
# ניתן ליצור קשר עם עמוס קראדי בטלפון – 054-6733219.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר