בית ספר שש שנתי גולדה צילום זאב שטרן
בית ספר שש שנתי גולדה צילום זאב שטרן

אחרי ארבעה חודשים של התעקשות מיותרת מצד העירייה: ר' כבר לא יושב בבית

בהתערבות ראש העירייה רמי גרינברג, התקבלה בקשת הוריו של ר' להעביר אותו לחטיבת גולדה. השאלה שנשארה פתוחה: מדוע העירייה התעקשה ולא פתרה את הסיפור הפשוט הזה כבר לפני כמה חודשים

פורסם בתאריך: 25.12.18 13:49

כמעט ארבעה חודשים ישב בבית ר', תלמיד כיתה ז', שהיה אמור להתחיל ללמוד בחטיבת אחד העם רמת וורבר. בחמישי שעבר הגיעו ההורים והעירייה להסכמות והוא התחיל ללמוד בחטיבת גולדה, כפי שביקש בהתחלה. לאור ההחלטה בשבוע שעבר, לא ברור מדוע לא הוחלט כך בעירייה בתחילת השנה, ובכך הייתה נמנעת הישיבה הממושכת שלו בבית.

כפי שפורסם לראשונה במלאבס, שובץ ר' בחטיבת אחד העם רמת וורבר, אך לאור ניסיון העבר של המשפחה עם החטיבה, הם ביקשו העברה לשש שנתי גולדה, שם לומדים האחים הגדולים של ר'. בעירייה התנגדו. תחילה טענו שאין מקום והכיתות מלאות, ההורים טענו שמבדיקה שעשו עלה כי יש מקום, אך העירייה לא שינתה את החלטתה. קצינת ביקור סדיר ביקרה את המשפחה ושימוע נערך להורים שבסופו נאמר להם, שבמידה והילד לא יגיע לבית הספר ייפתח נגדם תיק פלילי. אך למרות האיומים, ההורים לא היו מוכנים וביקשו דבר אחד, להחליף חטיבה. במקביל  הם התחילו לבדוק אפשרויות של בתי ספר פרטיים מחוץ לעיר. "הילד שלנו יושב בבית שלושה חודשים ואנחנו מרגישים שלאף אחד לא באמת אכפת ממנו", אמר לפני חודש האב למלאבס עם דמעות בעיניים וסיפר שהילדים שלו, כולל הילד שיושב בבית, הם תלמידים מצטיינים והוא לא מבין מדוע הבן שלו לא משובץ לחטיבה אחרת.
השבוע האב כבר היה יותר מעודד וביקש להודות לראש העיר: "לפני כשבועיים, הילד נפגש באופן אישי עם ראש העיר רמי גרינברג וראש העיר ביקש ממנו ללכת ללמוד בחטיבת אחד העם ואמר לו שאם לא יהיה לו טוב, הוא מבטיח לו שהוא יעביר אותו חטיבה", מספר האב. "הוא היה שם ארבעה ימים וכל יום הוא היה חוזר מבית הספר בוכה, הוא היה מתקשר אלי מבית הספר שאני אבוא להוציא אותו כי לא היה לו טוב. חזרנו לראש העיר, אמרנו לו שלא טוב לו, שהוא בוכה שם כל היום והוא ביקש מאיתנו להגיש בקשה נוספת, הגשנו בקשה והם אישרו לנו את העברה", מסביר האב שלא מבין מדוע בעירייה התעקשו לא להעביר אותו עד עכשיו. "כבר הגענו למצב שהיינו בשימוע והאשימו אותנו בפלילי וחבל שהגענו למצב כזה. אבל עכשיו הילד מאושר והוא פורח וכל יום הוא מודה לנו, למרות שאני אומר לו, שזו הייתה החלטה שלו".
האב מוסיף, שבתקופה שהילד היה בבית היו לו מורים פרטיים באנגלית ובמתמטיקה. "לשמחתנו, משיחה עם המחנכת שלו, לילד אין בכלל פערים לימודים, הוא תלמיד של 100 וזה מה שאמרתי לאורך כל הדרך", הוא מסכם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משיטה יצחק

    זהו רמי גרינברג..אדם איכפתי..תודה לך על התערבותך .ואיפשרת לילד לחזור לשולחן הלימודים.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר