גן יהלום קריית מטלון
גן יהלום קריית מטלון

אין גננת, הגן סגור, לכו הביתה

גן הילדים יהלום בקרית מטלון לא נפתח היום והילדים נשלחו עם הוריהם חזרה הביתה. זאת מאחר והגננת חולה וגם הסייעת לא הגיעה. לדברי ההורים זו לא התקלה הראשונה בגן

פורסם בתאריך: 25.12.18 16:37

גן הילדים יהלום בקריית מטלון לא נפתח הבוקר, יום שלישי, והילדים שהגיעו לגן נאלצו לחזור הביתה, מאחר והגננת והסייעת לא הגיעו. ההורים מציינים שזו לא פעם ראשונה שיש בעיה עם צוות הגן, אך זו פעם ראשונה שהגן לא נפתח ליום שלם.

"הגענו לגן והשער היה סגור" מספרת אמא לילד מהגן, "אחרי זמן קצר נאמר לנו שהגננת בגן חולה והיא לא תגיע וגם הסייעת לא הגיעה. חשבנו שייקח קצת זמן ותמצא מחליפה כמו שבדרך כלל קורה. אחרי זמן קצר, הגיעה סייעת מחליפה, אך נאמר לנו שמאחר ואין גננת ולפי החוק החדש, הורים לא יכולים להחליף אשת צוות, שניקח את הילדים הביתה. מה שמכעיס הוא שהגננת שלנו הודיעה כבר יום קודם שהיא חולה, אבל בפועל לא הצליחו למצוא לה מחליפה. משום מה יש הרגשה שמזלזלים בהורים, שמקום העבודה שלנו פחות חשוב. לי לדוגמא היה ראיון עבודה, אבל לא יכולתי להגיע אליו, כי הייתי צריכה לקחת את הילד הביתה ולא היה לי מי שישמור עליו".

גן יהלום בקריית מטלון הבוקר

זו לא פעם ראשונה שהורי גן יהלום מתלוננים על הצוות בגן. בשנת הלימודים הקודמת התחלפו במשך תקופה של חצי שנה ארבע גננות ועזבו שבע סייעות, כל אחת מסיבותיה: מחלה, חופשת לידה ועוד והדבר יצר אצל הילדים קושי בהסתגלות.
כזכור, לפני כשבועיים, התקיימה פגישה ראשונה של הוועדה המטפלת בנושא מצוקת הסייעות בגנים ובבתי הספר.

מעיריית פתח תקוה נמסר בתגובה: "יש להפנות את השאילתא למשרד החינוך כיוון שהרשות שלחה סייעת לגן, אולם משרד החינוך לא הצליח למצוא גננת ולכן החליט לסגור את הגן".
תגובת מחוז תל אביב במשרד החינוך: "לצערנו גם הגננת וגם הסייעת הודיעו ביחד שהן חולות ובשל קוצר הזמן לא נמצאו מחליפות. צוות הפיקוח שוחח עם ההורים בגן והבטיח כי מחר יפתח הגן עם ממלאות מקום".

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר