אביו של ראובן טגניה, גריטנברג, ראובן טגניה, רפי דהן וגיא אליהו

יו"ר מועצת הנוער החדש: ראובן טגניה מאמי"ת אלירז

"עברנו תהליך מרתק ומלמד", אמר היו"ר החדש. כ-8,500 תלמידים הצביעו, מתוך כ-14,100

פורסם בתאריך: 27.12.18 14:49

ראובן טגניה, תלמיד כיתה י"ב באמי"ת אלירז, נבחר ליו"ר מועצת התלמידים החדשה. טגניה, בן 18, יו"ר מועצת התלמידים בבית ספרו, חבר זו השנה השישית במועצת הנוער העירונית וחבר במועצת התלמידים והנוער הארצית, הגוף הרשמי והמייצג של 700 אלף בני הנוער בישראל. ״עברנו תהליך מרתק ומלמד, עברנו חוויה והתנסות שתעצים כל אחד מהמתמודדים". אמר טגניה, "כיו״ר מועצת הנוער אשאף לחבר את כל הפעילים והמועצות הבית ספריות ולקדם את הצרכים של הנוער מתוך דאגה לכלל בני הנוער בעיר ושמירה על אחדות וייחודיות״.

בבחירות שהתקיימו ביום רביעי האחרון בבתי הספר ובאגף הנוער, הצביעו 8,492 תלמידים  מתוך 14,141, אשר מהווים 60.05 אחוז.

ראובן טגניה עם רמי גרינברג

ראובן טגניה עם רמי גרינברג

ראש העירייה, רמי גרינברג, בירך את טגניה ואיחל לו הצלחה רבה בתפקיד: "אין לי ספק כי יש לך את הכישורים ויש בך את המנהיגות להוביל את הנוער בעיר", אמר לו גרינברג.

גיא אליהו, מנהל אגף צעירים ונוער: "תפקיד יו״ר מועצת הנוער בפתח תקוה הפך בשנים לאחרונות למשמעותי  בזכות העשייה של המועצות האחרונות. באופן טבעי, כאשר מדובר בתפקיד עם יוקרה ומערכת בחירות פתוחה לכ-15,000 מצביעים, נוצרים משברים והתמודדויות עם סיטואציות מורכבות של עליות וירידות אצל המתמודדים במהלך מערכת הבחירות. בסופו של דבר בני הנוער מחליטים ובוחרים את מי שינהיג וייצג אותם וזה שיעור נוסף שבני הנוער עוברים בקבלת הכרעת הרוב". אליהו מוסיף שמשנה לשנה כמות בני הנוער שמעורבים גם מבחינת מספר המתמודדים וגם מבחינת מספר המצביעים עולה: "אנחנו גאים בכך שחמישה מועמדים הציגו מועמדות והתמודדו ו-60 אחוז מבני הנוער היו מעורבים והחליטו לבחור, אין לזה תקדים וזו זכות גדולה עבור המתמודדים, היו״ר הנבחר, מועצת הנוער והרשות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר