אנה נבות. צילום: זאב שטרן
אנה נבות. צילום: זאב שטרן

נבות מסכמת: "היה קשה בגלל הבחירות אבל לא ויתרנו"

יו"ר ועד ההורים, אנה נבות, מסכמת את 2018, מציינת את ההישגים וגאה מאוד במעורבות ועד ההורים בבית החיילים. "אנחנו הוועד המאורגן הגדול ביותר בעיר", היא אומרת

פורסם בתאריך: 31.12.18 12:35

יו"ר ועד ההורים העירוני, אנה נבות, סוגרת בסוף 2018 קצת יותר משנה בתפקיד, וזה בהחלט זמן טוב לסיכומי ביניים. "נבחרתי בעיתוי מאתגר לתפקיד, כי מהר מאוד נכנסתי לתוך שנת בחירות מקומיות. כתוצאה מכך היו יותר אינטרסים פוליטיים מסביב מאשר שיקולים ענייניים ובתקופות כאלה היה מאוד קשה לדאוג לעיקר. אבל לא ויתרנו והגענו להישגים מרשימים בנחישות".
היא מציינת שבין המאבקים אותם הובילו השנה ניתן לציין את המאבק של הצהרונים והפחתת העלות החודשית וכמובן את המאבק בנושא הבינוי והשיפוצים במוסדות החינוך. "העירייה ביקשה לקצץ בבינוי במוסדות החינוך בעיר ואנחנו לא הסכמנו", אומרת נבות, "והיום אנחנו רואים את הפירות של המאבק שלנו ואת העובדה שהשיפוצים יתקיימו בכלל בתי הספר בעיר מבלי לשכוח אף אחד".
עוד מטרה שבוועד שמו למול עיניהם והצליחו בה, היא איחוד שורות הוועד ויצירת שיתוף פעולה מלא של הוועד העירוני. נבות: "כיום הוועד עובד כגוף אחד בצורה מגובשת ואנחנו הוועד המאורגן הגדול ביותר בעיר. זה הישג מרשים בהתחשב במגוון אגפי החינוך והמגזרים השונים בעיר". הישגים נוספים שמציינת נבות הם ההצלחה להוסיף ימי פעילות לבית הספר של החגים, מתן הנחה לכלל הורי שכבת ה' בעיר בשעורי השחייה לאחר שבשנה שעברה המחיר עלה, ופתיחת פיילוט בספורטן, בשיתוף פעולה עם מנהלת אגף הספורט.
"גם בנושא הפסיכומטרי הבאנו בשורה לתלמידים והשנה ערכנו מכרז להשגת קורס פסיכומטרי עדכני ומקיף במחיר נוח לכל תלמיד, שיתפנו פעולה עם מועצת הנוער, ליווינו אותם וצרפנו אותם כשותפים פעילים למאבקים במגרש של הגדולים", אומרת נבות. הצלחה נוספת, היא בנושא סל תרבות והשנה על פי נבות, הם בנו סל תרבות משובח: "הקמנו וועדת רפרטואר חדשה ועניינית שמורכבת מאנשי חינוך, אנשי מקצוע ונציגי הורים. התלמידים נהנים מרפרטואר מאוד עשיר שנוגע בנושאים עכשוויים, כמו מוגנות, גיוס לצה"ל, מניעת שיימינג וכל זה לצד קלאסיקות תרבותיות. סל התרבות מיועד לכלל תלמידי העיר".
פרויקט שנבות גאה בו במיוחד הוא אימוץ בית החיילים שממוקם בשכונת כפר גנים וגרם בו 22 חיילים חסרי עורף משפחתי. "את הבית מנהלות לירון חביב, יו"רית פאול קור ואנוכי", אומרת נבות, "כל היו"רים העירוניים שותפים מלאים לאחזקתו. אנחנו עורכים במקום פעילויות בחגים, אוספים לטובת החיילים מוצרים כגון טואלטיקה, מקיימים להם ימי הולדת ובסופי שבוע כלל ההורים בעיר מגויסים לבשל להם ארוחת שבת. המטרה שלנו הייתה לקיים פרויקט לטובת הקהילה ויש לנו כבר חיילים שהשתחררו וקבלנו חדשים. אחת המטרות היא להראות לילדים בעיר שאנחנו דואגים להם גם אחרי שהם מסיימים 12 שנות לימוד ולכן החלטנו לקיים גם את הגיבושים של וועד ההורים בבית החיילים".
"זכיתי בצוות יושבי ראש מהטובים בארץ, שבלעדיהם ובלי העבודה הקשה, התמיכה והעזרה שלהם לא הייתי מצליחה", היא מסכמת. "אני רוצה לברך את ראש מינהל חינוך רון כץ ואת ראש העיר רמי גרינברג ולהודות להם על כך שהבטיחו שישימו את החינוך בראש סדר העדיפויות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר