מפגש הורים בנושא ילדים אלרגיים עם רון כץ ורמי הופנברג
מפגש הורים בנושא ילדים אלרגיים עם רון כץ ורמי הופנברג

האם תהיה מהפכה בנושא הילדים האלרגיים במוסדות החינוך בפתח תקוה?

נציגי ההורים נפגשו עם ראשי אגף החינוך בעירייה והעלו בפניהם מציאות קשה ומסוכנת, בה מחולקים למשל חטיפי בוטנים בכיתות וגנים בהם יש ילדים אלרגיים. רון כץ הבטיח: "נעשה מהפכה"

פורסם בתאריך: 21.1.19 12:26

ממלא מקום ראש העיר וראש מינהל החינוך, רון כץ, ומנהל המינהל רמי הופנברג, נפגשו עם נציגי הורים בנושא ילדים אלרגניים במוסדות החינוך. במהלך הפגישה טענו ההורים כי בחלק מבתי הספר והגנים אין התייחסות לילדים עם אלרגיה וסיפרו על מקרים בהם חולקו ממתקים עם בוטנים (במבה למשל) בגן או בכיתה, בהם יש ילד הסובל מאלרגיה לבוטנים. עוד הם סיפרו על מיקרים בהם חולקו לילדים באופן ספונטני פיצות או סופגניות, מבלי לדאוג לילדים הסובלים מרגישות לגלוטן וכדומה.
במהלך הפגישה אמר כץ שיש לתת התייחסות מיוחדת לילדים עם אלרגיות וכי יחודדו ההנחיות של חוזר מנכ"ל בכל הגנים ובתי הספר. עוד ביקש כי ייעשה מיפוי של הילדים ויתלו שלטי מידע בכניסה לגנים ולבתי ספר בהם יש ילדים אלרגנים, הזקוקים למרחבי למידה הנקיים מהאלרגן. רמי הופנברג אמר כי ידאג להכשרות ולהרצאות מפי אנשי מקצוע לאנשי החינוך ויחדד בקרב המנהלים והמנהלות את הנחיות חוזר מנכ"ל בנושא.

רון כץ: "ילדים הסובלים מאלרגיה אינם צריכים לסבול גם מיחס מפלה. מינהל החינוך בפתח תקוה יפעל לטובת הילדים האלרגיים על מנת שיזכו לסביבה בטוחה ונקייה וליחס הוגן ושוויוני. נעשה מהפכה בנושא זה בפתח תקוה".
עמוס קראדי, נציג ההורים: "אני שמח על שיתוף הפעולה מול מינהל החינוך, במפגש הועלו מספר בעיות ואתגרים איתם מתמודדים ההורים והילדים האלרגיים מידי יום במוסדות החינוך ברשות. אנו מחויבים לתהליך שבו בסופו של דבר הילדים שלנו יהיו יותר בטוחים ופחות מקופחים. ישנם נושאים שזקוקים לטיפול ושינוי אך כאמור מדובר בתהליך והשותפים שלנו לדרך מחויבים לשינוי והטמעת הנושא. אני מקווה שנהווה מודל לערים אחרות".

קראדי ציין שהורים לילדים אלרגיים שרוצים לפנות אליו מוזמנים לעשות זאת 24/7 בכל נושא הקשור ליישום חוזר מנכ"ל ובעיות נוספות בטיפול בילדים האלרגיים בטלפון – 054-6733219.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר