דרך הגישה לגן שנהב בהדר גנים
דרך הגישה לגן שנהב בהדר גנים

לא קלה הדרך למתחם הגנים. למה? בגלל צינור נפט

הורים במתחם גנים בהדר גנים מספרים שבכל גשם דרך הגישה לגן מוצפת. עוד הם טוענים שהעירייה לא מרצפת או סוללת את הדרך בגלל צינור נפט שעובר במקום

פורסם בתאריך: 3.2.19 09:14

הורים לילדים ממתחם הגנים ברחוב וינברג בשכונת הדר גנים טוענים שבכל פעם שיורד גשם, הרחבה בכניסה לגן הופכת לבריכה גדולה. לטענת ההורים, הרחבה המשמשת לחניית רבים, אינה מרוצפת או מזופתת, מלאה בחול ובבורות שמתמלאים במים, אך מאחר ועובר במקום קו נפט, העירייה לא מבצעת סלילת אספלט ובמקום זה מפזרת במקום אספלט גרוס, אך זה מחזיק לזמן קצר בלבד עד שהבורות נפערים שוב".

"כל חורף אנחנו סובלים מחדש", כך היה גם בגשמים האחרונים, מסבירה אמא מגן שנהב. "הרחבה בכניסה לגן, איפה שהרכבים חונים, מלאה בחול ובבורות שמתמלאים במים. כל חורף הכל הופך לשלולית גדולה, לא ניתן להיכנס למתחם בחורף עם עגלות ואם באים עם רכבים, צריכים להרים את הילדים שלא ייכנסו לתוך הבוץ והשלוליות. עם כל הכבוד לעירייה ולקו הנפט, הם צריכים לראות מה ניתן לעשות וזה לא התפקיד שלנו ההורים למצוא להם פתרונות. כבר דיברו על אבנים משתלבות או ריצוף עם סימון קו הנפט, אבל בפועל דבר לא משתנה".

מתחם הגנים ברחוב ווינברג - גן שנהב

מתלה המעילים והתיקים, גן שנהב

טענה נוספת שעולה מהורי גן שנהב שבמתחם, היא שהגננת המשלימה הקבועה נעדרת כבר מספר שבועות ובמקום להביא גננת מחליפה, מסתמכים על הסייעות בגן. "אצלנו בגן, מאחר וזה טרום טרום חובה, יש שתי סייעות, אז בעירייה או במשרד החינוך, שמפילים את זה אחד על השני, לא טורחים להביא גננת ומסתפקים בשתי הסייעות ומי שסובל מכך הם הילדים".
בשולי הדברים מציינים ההורים נושא נוסף: אין בגן מספיק מתלים למעילים ותיקים ומה שכבר קיים, ברובו שבור, מה שגורם לקצת בלאגן בגן.
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "הגננת קיבלה תקציב לרכוש מתלה. רצועת הדלק אינה בסמכותנו, ניתן לסלול או לרצף אלא שבמקרה של חפירה לאיתור הקווים, הם אינם מחוייבים להשלים המצב והחזרה לקדמותו. בנושא הגננת יש לפנות למשרד החינוך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. כהן

    מאוכזב מרמי.
    בתור אופוזיציה בלבל בשכל בלי סוף. עכשיו כשהוא ראש העיר השכונה ממשיכה להיות מוזנחת.100 ימי חסד עברו.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר