צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה לגן המצולם אין קשר לכתבה אייל טואג

התשלום נגבה אבל החוג מתקיים באופן חלקי

הורי החינוך המיוחד בגנים שילמו עבור שני שיעורי ריתמוסיקה בשבוע, אבל מקבלים בפועל רק שיעור אחד. העירייה: "זה יושלם בתכנים נוספים"

פורסם בתאריך: 4.2.19 08:07

הורים לילדי החינוך המיוחד בגני הילדים, מתלוננים על כך שבתחילת השנה נגבה מהם באופן אוטומטי בהוראת קבע, תשלום עבור חוג ריתמוסיקה, אבל בפועל הם לא מקבלים את מה שהובטח. לטענת ההורים, מה-1 בספטמבר ועד ה-20 בנובמבר, כלל לא התקיים חוג בגן והחל מה-20 בנובמבר הם היו אמורים לקבל פעמיים בשבוע חוג של חצי שעה כל פעם, ובפועל הם מקבלים פעם בשבוע חצי שעה בלבד. בעירייה ציינו שהדבר נכון בגנים מסוימים ובימים הקרובים יושלמו השעות.

"מבדיקה שעשיתי, זו בעיה בכל הגנים של החינוך המיוחד בעיר", אומרת אחת האמהות, "פניתי למספר גורמים כולל ראש אגף חינוך מיוחד בעירייה שאמר לי שהם יחזירו לנו את השעות אותן לא קיבלנו מתחילת השנה, אבל בינתיים דבר לא השתנה. מי שנפגע מכך זה הילדים, הרי זה חוג בסיסי להתפתחות שלהם ובילדי החינוך המיוחד זה ממש צורך בסיסי. את הכסף ידעו לגבות, אבל לתת שירות, לא קיבלנו. וכמובן גם זיכוי כספי לא".
מי שמכיר את הנושא היטב הוא אבי צברי, שאחראי מטעם ועד ההורים על החינוך המיוחד בגני הילדים. "הנושא מוכר לנו היטב ואנחנו בקשר רציף עם העירייה", הוא מסביר, "אני שוחחתי עם עמוס תמם שאמר שבשלב זה כולם מקבלים שעות ריתמוסיקה, הובטח לנו מהעירייה שהם יחזירו לכל הגנים את השעות החסרות ואנחנו מקווים שזה באמת יהיה כך".
דובר העירייה, חזי חקאק: "אכן בגנים מסוימים של החינוך המיוחד מתקיימים שעורי ריתמוסיקה פעם אחת בשבוע. כפי שהובטח להורים בימים הקרובים יושלמו שעות הפעילות לפעמיים בשבוע – בתכנים נוספים. כמו כן, בגני החינוך המיוחד מתקיימים חוגים ופעילויות של אתגרים ללא תשלום ההורים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר