שירותים בבית ספר אמיר
שירותים בבית ספר אמיר צילום ארכיון

לא יצטרכו להתאפק יותר? מבצע ניקיון בתאי השרותים בבתי הספר

בתום פגישה בהשתתפות גורמים מהעירייה, מוועד ההורים, ומחברות הניקיון, הוחלט על מבצע ניקיון מקיף בשבוע הבא ועל שינוי במתכונת הניקיון היומית

פורסם בתאריך: 6.2.19 09:01

בשבוע הקרוב יתקיים מבצע ניקיון מקיף לכל השירותים בבתי הספר. כך הוחלט בסיום פגישה שהתקיימה עם מנהלי חברות הניקיון העובדות במוסדות החינוך בעיר. השבוע כינסו ראש העירייה רמי גרינברג, ומ"מ וראש מינהל החינוך רון כץ את מנהלי חמשת חברות הניקיון העובדות במוסדות החינוך בעיר, יו"ר וועד ההורים העירוני אנה נבות ונציגי המשכ"ל (החברה למשק וכלכלה), במטרה לחזק את הקשר ולהעלות דרישות וצרכים מהשטח.
נושא הניקיון בבתי הספר ובעיקר בשירותים, הוא נושא שעולה לסדר היום בכל בית ספר ולאורך כל שנת הלימודים. הורים ותלמידים רבים מתלוננים על כך שהשירותים מלוכלכים באופן קבוע ולא נעים להשתמש בהם. התלונות הן על הריח החריף היוצא מתאי השירותים, כבר בתחילת היום, למרות שניקו אותם בבוקר,  ועל כך שלא פעם יש מחסור בנייר טואלט וסבון ידיים. ילדים רבים מתלוננים על כך שהם מתאפקים לאורך כל שעות היום ועל הצורך לשנות את המצב הקיים.
בפגישה שהתקיימה השבוע, סוכם כי יינתן דגש על ניקיון תאי השירותים לאחר ההפסקות וכן במסגרת פעילות הצהרונים. כן סוכם כי עובדי הניקיון בבתי הספר יחתימו שעון נוכחות על מנת שניתן יהיה לפקח ולבקר שאכן שעות הניקיון המשולמות על ידי הרשות אכן ניתנים בפועל.

"נושא הניקיון במוסדות החינוך בעיר מטריד מאוד את ציבור התלמידים וההורים ובצדק רב", אמר כץ, "ולכן מצאנו לנכון לתת לנושא דגש מיוחד וטיפול צמוד. זוהי הפעם הראשונה שמתקיימת פגישה מקצועית שכזו ואני מאמין שהשירות ורמת הניקיון רק ילכו וישתפרו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר