חניכת אודיטוריום שש שנתי גולדה- צילום עיירת פתח תקווה
האודיטוריום בגולדה צילום עיריית פתח תקווה

12 מיליון שקלים, 1,350 מ"ר: נחנך האודיטוריום בבית הספר גולדה

זהו השלב האחרון בבניית בית הספר השש שנתי באם המושבות. מפעל הפיס ומשרד החינוך סייעו בעלויות ההקמה. באודיטוריום במה רחבה המותאמת גם להופעות מחול ויש בו 400 מושבים

פורסם בתאריך: 13.2.19 17:50

12 מיליון שקלים, זה הסכום שעלתה הקמת האודיטוריום החדש בבית הספר השש שנתי גולדה בשכונת אם המושבות. מדובר במבנה ששטחו הכולל הוא כ-1,350 מ"ר ובו 400 מושבים. באודיטוריום במה גדולה ורחבה המותאמת להופעות מחול והוא כולל חדרי הלבשה, מערכות במה, תאורה והגברה. בהמשך מתכוונים בבית הספר להקים פינת הנצחה לבוגרי בית הספר -החיילים אבי גרינצוויג ואביב לוי ז"ל.
מבנה האודיטוריום הוקם הודות לסיוע בעלויות ההקמה שניתנו על ידי מפעל הפיס ומשרד החינוך. עלות האודיטוריום נאמדת בסך כולל של כ-12 מיליון שקלים, מתוכם העניק מפעל הפיס כ-4 מיליון שקלים. מבנה האודיטוריום, הכולל גם ספרייה וקפיטריה, הוא השלב האחרון בבניית השש שנתי גולדה. בשלבים הקודמים נבנו מבני התיכון, החטיבה, בניין המעבדות והיכל הספורט.

חניכת אודיטוריום שש שנתי גולדה- צילום עיירת פתח תקווה

חנוכת האודיטוריום צילום עיירת פתח תקווה

חניכת אודיטוריום שש שנתי גולדה- צילום עיירת פתח תקווה

האודיטוריום בגולדה צילום עיריית פתח תקווה

באירוע חנוכת האודיטוריום נכחו ראש עיריית פתח תקוה רמי גרינברג, מנכ"ל מפעל הפיס עמרי לוטן, מנהלת השש שנתי ירדנה כהן ומנהלת החטיבה אודליה איטח, מ"מ ראש העירייה וראש מינהל החינוך רון כץ, חברת הנהלת העיר ענת זנזורי, יועץ ראש העירייה למבני חינוך אלעד לוין, צוות מינהל הנדסה, אנשי מקצוע, מורים, הורים ותלמידים. את הטקס הנחתה כהן שציינה שהמבנה החדש והמתקדם מאפשר לתלמידים למידה חדשנית ומשמעותית. "בהמשך נקים במבנה פינת הנצחה לחיילינו היקרים שנפלו – אבי גרינצוויג ואביב לוי זכרם לברכה".
ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "אני שמח לבשר כי הושלם השלב האחרון בשש שנתי גולדה, ובשבועות האחרונים נהנים תלמידי בית הספר כמו גם תושבי השכונה מאודיטוריום חדיש ומרווח. אנו נמשיך ונספק לתלמידי העיר את מרחבי הלמידה החדישים והיצירתיים כדי שימשיכו להצליח, להגיע להשגים ולמצות את כישוריהם".
מנכ"ל מפעל הפיס, עמרי לוטן, נשא דברים באירוע וציין שמפעל הפיס משקיע משאבים רבים בקידום החינוך, התרבות והאמנות בישראל. לוטן אמר: "האודיטוריום ישמש את ילדי בית הספר ויעניק להם הזדמנות לחוות, ללמוד וליצור באופן חווייתי וחדשני וישמש את הקהילה לאירועים, הצגות ומופעים. משנת 2000 סייע מפעל הפיס בסכום כולל של כ–327 מיליון שקלים לעיריית פתח תקוה בתחומי החינוך, התרבות, הספורט והרווחה. מפעל הפיס משקיע את כל רווחיו בקהילה כשהמטרה היא לאפשר לדברים טובים להתחיל כאן ולייצר מעגלים של נתינה בחברה הישראלית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר