המבנה ברחוב חפץ חיים 17. צילום זאב שטרן
המבנה ברחוב חפץ חיים 17. צילום זאב שטרן

התיכון הדתי החדש ייפתח ברחוב חפץ חיים

כפי שפורסם במלאבס תיפתח בעיר שלוחה צומחת של התיכון הטכנולוגי אמי"ת בר אילן, בשלב הראשון לתלמידי כיתות ז'. על ההסכם אחראי ראש העירייה, רמי גרינברג, שהוא בוגר בית הספר. השבוע נקבע כי התיכון ייפתח במקום בו הייתה אולפנית ישורון

פורסם בתאריך: 7.3.19 14:00

התיכון הממלכתי-דתי הראשון בעיר, שיהיה שלוחה של תיכון טכנולוגי אמי"ת בר אילן, ייפתח ברחוב חפץ חיים 17, היכן ששכנה בעבר אולפנית ישורון. כך סוכם השבוע. כזכור, לפני כשבועיים סיכם ראש העירייה, רמי גרינברג, על פתיחת השלוחה בעיר כתיכון שש שנתי צומח. ביום שלישי הקרוב, 12.3, בשעה 19:00, יתקיים ערב חשיפה והיכרות להורי תלמידי כיתות ו' לרגל פתיחת התיכון בשנת הלימודים הקרובה. המפגש ייערך בהשתתפות מנכ"ל רשת אמי"ת ד"ר אמנון אלדר וראש העירייה רמי גרינברג. עוד יהיו נוכחים הרב יוני ברלין – יועץ אקדמי ומלווה השלוחה, הרב יאיר שטבון – ראש ישיבת אמי"ת אלירז, וארז שרון שירכז את השלוחה בעיר. במפגש יפורטו תכניות הלימוד ודרכי הקבלה לתיכון. יש להירשם מראש [email protected].

כזכור, וכפי שפורסם במלאבס, אחרי שבמשך שנים רבות נאלצו תלמידי הממלכתי דתי שביקשו ללמוד בתיכונים ולא בישיבות לנסוע אל מחוץ לעיר, נחתם לפני כשבועיים הסכם בין עיריית פתח תקווה לתיכון טכנולוגי אמי"ת בר אילן על פתיחת השלוחה בעיר החל משנת הלימודים הבאה תש"פ, בשלב הראשון לעולים לכיתה ז'.
בישיבה המיוחדת שהתקיימה אז בין ראש העירייה רמי גרינברג, מנכ"ל רשת אמי"ת ד"ר אמנון אלדר, בכירי אגף החינוך והנהלת רשת אמי"ת, ולאחר בדיקת הצרכים והנתונים לגבי בני העיר בגילאי חטיבת הביניים וקבלת אישור משרד החינוך, הוסכם על פתיחת שלוחה בפתח תקוה. מי שילווה את הקמת השלוחה הוא כאמור הרב יוני ברלין שניהל את בית הספר אמי"ת בר אילן שנים רבות. השלוחה תיתן מענה לתלמידים המבקשים לימודיים תורניים יחד עם מצוינות מדעית טכנולוגית, עם העשרה והעמקה בתחומי המדעים המדויקים.

רמי גרינברג והמחנכת שלו לשער ציפי ברונשטיין. צילום אמית בר אילן

רמי גרינברג והמחנכת שלו לשעבר באמי"ת בר אילן, ציפי ברונשטיין. צילום אמית בר אילן

ראש העירייה רמי גרינברג, בוגר אמי"ת בר אילן בעצמו, שעמד בעבר בראש מועצת התלמידים בתיכון, חזר לפני כשבועיים לביקור בבית ספרו, נפגש עם המורים הוותיקים ושוחח שם עם תלמידים תושבי העיר ששמחו על הבשורה. בסיום המפגש אמר: "לפי כל הבדיקות שלנו, יש צורך במענה לתלמידים המבקשים תיכון תורני וטכנולוגי השם דגש על מצוינות במדעים ועל כן החלטנו להקים את השלוחה של אמי"ת בר אילן כמסלול צומח מכיתה ז' כבר בשנה הבאה".
מנכ"ל אמי"ת, ד"ר אמנון אלדר, אמר לאחר חתימת ההסכם: "הצמיחה האדירה של הציבור הדתי בפתח תקוה מחייבת מתן מענים נוספים לבנים בעיר והקמת השלוחה שתיתן מקום לתלמידים מצטיינים שרוצים תיכון בדמות אמי"ת בר אילן היא הצעד הנכון. רשת אמי"ת שמחה על שיתוף הפעולה ההדוק עם העירייה ועם ראש העיר הפועל לקידום החינוך בעיר ותמשיך כך בכל מוסדותיה בעיר למען ילדי פתח תקוה".
ממלא ראש העיר וראש מינהל החינוך, רון כץ אז: "מדובר על מוסד חינוכי מפואר ואיכותי וזהו כבוד גדול עבורנו לפתוח בעיר שלוחה של תיכון טכנולוגי אמי"ת שייתן מענה לתלמידי העיר. התיכון חותר למצוינות בשילוב ערכים ולימוד תורה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דורית

    כל ילד הוא מצטיין בדרכו ועם מאמץ של המורים אז על אחת כמה וכמה, רעיון מבריק לפתוח שלוחה של אמית בר אילן בפת אפילו מצויין השאלה עם כל ילדי פת העולים לכיתה ז יתקבלו שם ובאילו תנאים?

  2. לימור

    האולפנית מעולם לא היתה שם… מדובר על תיכון ישורון, שהיה ההמשך של כתה ט לבית הספר העממי נצח בנות, לפני כשישים שנה. כמו כן המבנה שימש שנים ארוכות וטובות את סניף בני עקיבא מלאבס.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר