יומן חינוך
יומן חינוך

סיכום השבוע בבתי הספר בפתח תקוה: הרצאה של אביבית בר זוהר והקמת מתחם בטוח

וגם: בפאול קור תרגלו רעידת אדמה, תלמידי קבוצת שפת הסימנים התנדבו בגן שושן ותלמידי בית ספר בר לב ביקרו בבית ספר בעוספיה

פורסם בתאריך: 1.3.19 08:31

תלמידי בית הספר בר לב ביקרו במסגרת פעילות בית הספר לשגרירים צעירים בבית הספר היסודי פארוק שיחדם בעוספיה. התלמידים נפגשו עם ילדים בגילם ועם הצוות החינוכי, יצרו חברויות חדשות והחלו להתכתב עם הילדים בווטסאפ. במפגש למדו התלמידים אחד על השני, הכירו תרבויות חדשות ועוד. "האירוח היה מושלם, הם כיבדו אותנו באוכל טעים, הכרנו ילדים חדשים ולמדנו המון מהביקור הזה, אני מחכה כבר שהם יגיעו להתארח אצלנו", סיפר דניאל, תלמיד מבית הספר. מנהלת בית הספר דולי מוטולה: "הקשר החדש שנרקם בא מתוך העיקרון שאנחנו אוהבים את האחדות ומכבדים את הייחודיות בשני בתי הספר".

יומן חינוך (1.3.19). גנים ירוקים. צילום לשכת דובר העירייה

כבוד לגננות הגנים הירוקיםצילום לשכת דובר העירייה

ראש העירייה רמי גרינברג, נפגש עם גננות אשר מנהלות גנים ירוקים בעיר. בפתח תקווה 54 גנים כאלה. בפגישה נכחו מיכל אונגר מנהלת אגף גני ילדים, ברכה יושע מפקחת גנים, צביקה שנהב מהמרכז לחינוך סביבתי וארבע גננות: טליה רוטשטיין מגן הפרדס, אריאלה נשרי מגן אוריון, מירב מיכאלי מגן החברות, ונטלי פולסקי מגן אביב. גרינברג ציין את החשיבות הגדולה של עשיה ירוקה בעיר.

יומן חינוך (1.3.19). תלמידי בית הספר בר לב מתארחים בעוספיה

תלמידי בית הספר בר לב מתארחים בעוספיה

במסגרת שיתוף הפעולה של הרשות למאבק באלימות, סמים ואלכוהול עם חטיבת פיינשטיין, הובילה חן חגאי, מדריכת המוגנות, פעילות עם קבוצות המנהיגות של בית הספר להקמת מתחם בטוח בחצר החטיבה. במתחם חודשו שולחנות הטניס, נבנו ספלי עץ לישיבה וצויר גראפיטי עליו כתבו התלמידים "זה לא משנה כמה לאט אתה הולך, כל עוד אתה לא עוצר".

יומן חינוך (1.3.19). תלמידי קבוצת שפת הסימנים ממרכז הנוער גלים

תלמידי קבוצת שפת הסימנים ממרכז הנוער גלים

במסגרת התכנית "התפתחות אישית ומעורבות חברתית", התנדבו תלמידי קבוצת שפת הסימנים ממרכז הנוער גלים אשר לומדים את השפה בעזרת מדריך חירש מעמותת נגישות ישראל, בגן שושן של ילדים חירשים. במפגש התלמידים שרו לילדים את השיר "רד אלינו אווירון" אותו למדו מראש וערכו פעילות יצירה משותפת בנושא רגשות.

יומן חינוך (1.3.19). אביבית בר זוהר בקמפוס אנקורי

אביבית בר זוהר בקמפוס אנקורי

בפעילות למען קידום הקהילה הלהט"בית בקמפוס אנקורי פתח תקוה, ביקרה בבית הספר אביבית בר זוהר, במסגרת פעילות של עמותת חוש"ן, מרכז החינוך וההסברה של קהילת הלהט"ב בישראל. בר זוהר דיברה עם הילדים על קבלה עצמית ומציאת הדרך להיות מי שאתה ועל הצורך באהבה לכל אדם באשר הוא. ליווה אותה במפגש בר זגה, נציג עמותת חוש"ן, שסיפר את סיפור יציאתו מהארון, קבלתו את עצמו והאופן בו התקבל בחברה שמסביבו. יוסי שפרבר, מנהל בית הספר: "שמחתי מאוד לארח בבית הספר פעילות חינוכית זו. התגייסותה של אביבית בר זוהר לקחת חלק בעשייה החינוכית יצרה עניין רב בקרב התלמידים, ההדרכה המוקפדת פתחה צוהר חשוב לעיסוק חינוכי שאני משוכנע שנמשיך לעסוק בו גם בהמשך השנה".

יומן חינוך (1.3.19). תרגיל פאור קור צילום עיריית פתח תקוה

תרגיל פאור קור צילום עיריית פתח תקוה

כחלק מתרגול רעידת אדמה בזמן שהתלמידים בכיתות, התקיימה בבית הספר פאול קור השתלמות הכנה לרכזי הביטחון של כלל בתי הספר בעיר. ההשתלמות כללה דגשים, הנחיות לתרגיל והדגמה של תלמידי וצוות בית החינוך פאול קור בניהולה של אסנת סחייק, תרגול בקבוצות של הפעלת צל"ח (צוות לחירום) בית ספרי וכן הרצאה של אל"מ במיל' סמי יחזקאל מיחידת החילוץ הלאומי (יחצ"א) על לקחים מרעידות אדמה ואסונות בעולם.

יומן חינוך (1.3.19). מרחב בטוח בחצר חטיבת פיינשטיין צילום באדיבות בית הספר

מרחב בטוח בחצר חטיבת פיינשטיין צילום באדיבות בית הספר

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוסי

    איך אחת כמו אביבית בר זוהר מרשה לעצמה להרצות על קבלה עצמית???

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר