ישראלה ואסף ארז והפרסום על ערב ההתרמה
ישראלה ואסף ארז והפרסום על ערב ההתרמה

אסף בן ה-9 זקוק לתרופה שעלותה חצי מיליון שקלים. בית הספר יקיים ערב התרמה מיוחד

"לצערנו ואחרי שניסינו הכל התברר שאין אופציות פרט לתרופה הזו, שלא בסל התרופות לסוג הסרטן ממנו אסף סובל", אומרת האם ישראלה בדמעות. ניתן לתרום גם בחשבון בנק מיוחד או בדף מימון המונים

פורסם בתאריך: 27.3.19 12:49

אסף ארז, תלמיד כיתה ג' בבית הספר נעמי שמר, זקוק לכחצי מיליון שקלים על מנת להחלים ממחלת הסרטן. בית הספר והחברים נרתמו ויקיימו ביום שלישי הקרוב ערב התרמה עבורו.
אסף בן ה-9 חלה לפני קצת פחות משנתיים, בחודש יולי 2017. מאז מתמודדים אסף והוריו, ישראלה ורון, עם טיפולים קשים ומצבים לא פשוטים. "אסף אושפז לפני כשנתיים בבית החולים בגלל התקף אסטמה קשה", מספרת האם ישראלה, כשדמעות בעיניה. "אחרי שהוא שוחרר מבית החולים התחילו לו כאבים קשים בצלעות. התחלנו לעשות בדיקות וגילו שהוא סובל מסרטן העצמות בצלע. הוא עבר המון טיפולים, בעיקר טיפולים כימותרפיים שלא הוכיחו את עצמם. אחרי שהוא סיים במאי שנה שעברה את הכימו, הוא התחיל באוגוסט טיפולים ביולוגיים שגם הם לא עזרו ובאוקטובר 2018 הסרטן חזר. בדצמבר הוא עבר ניתוח שהראה שהטיפולים הכימותרפיים לא מספיק אפקטיביים. שלחנו דגימה לחו"ל ולצערי התשובה שקיבלנו היא שאין יותר מידי אופציות. הפתרון היחיד שנכון לאסף זה לקבל את תרופה בשם קיטרודה. זו התרופה שהכי מתאימה לו, אבל היא בסל הבריאות רק לסוגים מסוימים לסרטן ולצערי זה לא הסוג של אסף. זו תרופה שאסף אמור לקחת במשך שנתיים". ישראלה מציינת כי העלות הממוצעת היא 18,000 שקלים לטיפול, ואסף אמור לקבל טיפול כזה כל שלושה שבועות, לפחות במשך שנתיים.

ישראלה ואסף ארז- ערב התרמה

ישראלה ואסף ארז

לאסף שני אחים, אחות בת 12.5 ואח בן 7. "אסף הוא ילד שמח ורגיל. הוא ילד מהמם שאוהב לחיות", מספרת האם. על מנת לעזור למשפחה, החליטו בבית הספר יחד עם עמותת "רחשי הלב" לקיים ערב התרמה בהפקה בית ספרית לטובת אסף ובני המשפחה. "אסף הינו תלמיד כיתה ג' בבית הספר נעמי שמר ואנו רוצים לספר לכל מי שליבו חפץ על ילד גיבור שהתמודד בשנה האחרונה עם מחלת הסרטן", אומרת מנהלת בית הספר, רויטל שהם. "לאורך כל מסכת הטיפולים הוא זה שחיזק את כולנו והפיץ אור גדול. בית הספר, מחנכת הכיתה והחברים, שמרו על קשר מתמיד עם המשפחה ובכל עת היוו עבורו חוליה מקשרת לימים של שגרה ושפיות".

ישראלה ואסף ארז- ערב התרמה

הפרסום על ערב ההתרמה

בערב ההתרמה תתקיים הפקה בית ספרית בשם "חיים בסרט", בשיתוף כל הגורמים בבית הספר – התזמורת, המקהלה, קבוצת המחול, קבוצת התיאטרון וכן גם הורי הילדים. יותר מ- 200 תלמידים, מורים והורים יופיעו בערב.
הערב יתקיים ביום שלישי, 2.4, בין השעות 18:00 ל־21:30 באודיטוריום גולדה ברחוב אריה בראון 3. מתרימים מטעם עמותת "רחשי הלב" ימתינו בכניסה לאולם. בנוסף, ניתן לתרום עבור אסף בבנק 17 (מרכנתיל דיסקונט), סניף 740, חשבון 45059.

בנוסף לכך נפתח דף מימון המונים – כנסו כאן 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר