הרב תחומי א'. צילום: זאב שטרן
הרב תחומי א'. צילום: זאב שטרן

משרד החינוך בודק תלונה על כך שמורים ברב תחומי א' סייעו לתלמידים במהלך בחינות בגרות

ממשרד החינוך נמסר שהתלונה נבדקת על ידי מפקחת בית הספר, וכי בקרות של המשרד לא העלו בעיה בתחום. מבית הספר נמסר כי הוא נמצא במסלול ירוק, הסיווג הגבוה ביותר של טוהר הבחינות

פורסם בתאריך: 28.3.19 11:23

משרד החינוך בודק תלונה אנונימית על כך שמורים בבית הספר הרב תחומי א'- עמל א', נכנסים בזמן בחינות הבגרות לכיתות ועוזרים לתלמידים, דבר אשר מנוגד לטוהר הבחינות וחוקי משרד החינוך. את הדברים אישר גורם המכיר מקרוב את הנושא. בבית הספר ציינו שבית הספר נמצא במסלול הירוק, כלומר הסיווג הגבוה ביותר של טוהר הבחינות והם אף יבקשו נוכחות בקר מטעם המשרד בבחינות שיערכו בקיץ 2019.

"לא ראיתי בעצמי, אבל זה משהו שמדברים עליו בבית הספר, יש מורים שמגיעים לבית הספר ביום הבגרות, נכנסים לכיתות ועוזרים", אומר גורם שמכיר את הנושא. "יש צוות בוחנים קבוע שכבר שנים עובד בבית הספר ומכיר את כל הצוות מסביב ונוצרים קשרים".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "התקבלה פניה אנונימית בנושא שהועברה למפקחת על בית הספר. יצוין כי בקרות משרד החינוך שנערכות על כל בתי הספר באופן שיטתי לא העלו בעיה בתחום "טוהר המידות", בבחינות הבגרות שנערכו בבית הספר".

תגובת הנהלת בית הספר: "נמסר לנו על בדיקה של משרד החינוך בעקבות תלונה אנונימית. בית הספר עבר בשנים האחרונות מהפך פדגוגי, ערכי וחברתי, ושומר על טוהר הבחינות הנערכות תחת השגחה קפדנית. הנהלת בית הספר עורכת בדיקה עצמאית ואף תבקש נוכחות בקר מטעם משרד החינוך בבחינות הבגרות שתיערכנה בקיץ 2019. יצוין כי בית הספר נמצא במסלול ירוק, הסיווג הגבוה ביותר של טוהר הבחינות".
מדוברות העירייה נמסר: "התלונה התקבלה ונבדקת על ידי מפקחת בית הספר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר