שער מתחם גנים בעיר לגן המצולם אין קשר לכתבה
שער מתחם גנים בעיר לגן המצולם אין קשר לכתבה

הביצועיסטים: צריך לדון מחדש בתכנית לביטול השמירה בגנים

בסיעה מבקשים לקיים דיון פתוח בתכנית בנוכחות נציגי הגנים ונציגי אגף הביטחון בעירייה. הם מציעים לשלב בין מאבטחים היכן שנחוץ לאבטחה הרכובה שיוזם ראש העירייה. גם העבודות בסמוך לגן סיגליות יעלו לדיון במועצה

פורסם בתאריך: 31.3.19 17:52

סיעת הביצועיסטים בראשות אורי אהד, מבקשת להעלות לסדר היום של ישיבת המועצה הערב (יום ראשון) שני נושאים מתחום החינוך עליהם פורסם במלאבס.

הראשון הוא התכנית לשינוי מתכונת השמירה בגנים, שהסעיף המרכזי בה הוא ביטול הצבת המאבטחים במתחמי הגנים. בסיעה טוענים כי בתכנית יש ליקויים אשר במידה ולא יתוקנו, עלולים להעמיד בסכנה פוטנציאלית את ביטחון הילדים. עוד הם מוסיפים שהצעתם היא לשלב בין השמירה הקיימת כיום במתחמי הגנים ועליה להוסיף את מתכונת הסיורים הרכובים בחלקי העיר בהם אין מתחמי גנים אלא גנים בודדים או מספר גנים קרובים, שמספר התלמידים בהם, אינו מגיע ל- 100 תלמידים. כיום יש מאבטחים במתחמי גנים בהם 100 ילדים ויותר ובגנים שסמוכים לאתרי בנייה. חברי הסיעה מבקשים לקיים דיון פתוח בו תוצג התכנית באופן מסודר ותינתן לחברי המועצה האפשרות לשמוע את התייחסות נציגי גני הילדים ואת תשובות נציגי אגף הביטחון בעירייה לסוגיות אשר תעלינה במהלך הדיון".

אורי אהד

אורי אהד

הנושא השני הוא עבודות הבנייה סמוך לגן סיגליות – גן לחינוך מיוחד, בו מתחילת השנה סובלים הילדים מרעש של עבודות קדיחה מאתר הבנייה הסמוך, דבר אשר מפריע להם להתנהל ולקיים יום חינוך תקין. בסיעת הביצועיסטים מתייחסים גם להבטחות שניתנו להורים על ידי ראש העירייה רמי גרינברג, וראש מינהל החינוך ומ"מ ראש העירייה, רון כץ, כי העבודות לא תתבצענה במהלך יום הלימודים עד השעה 14:00. "בכל פעם, לאחר כל הבטחה, היה משתרר שקט ליומיים שלושה ולאחר מכן, היו העבודות חוזרות להתבצע והעבודה החינוכית בגן שוב הושבתה", הם כותבים בהצעה לסדר ומציינים שבמידה והקבלן ימשיך לחרוג ממה שסוכם, יש להפסיק התקשרות איתו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר