בית הספר נצח ישראל, קבלת פרס החינוך הדתי. צילום באדיבות העירייה
בית הספר נצח ישראל, קבלת פרס החינוך הדתי. צילום באדיבות העירייה

פרס החינוך הארצי הממלכתי דתי לבית הספר נצח ישראל

"פרס זה מרגש במיוחד כי בית הספר מוכיח שאפשר להגיע להצטיינות לאומית ובינלאומית בכל הרכב סוציו אקונומי", אמר מנהל מינהל החינוך, רמי הופנברג

פורסם בתאריך: 1.4.19 18:04

בית הספר היסודי הממלכתי דתי, 'נצח ישראל פתח תקוה', קיבל אמש (31.3) את פרס החינוך הארצי הממלכתי דתי בטקס בהיכל וואהל שעל יד אוניברסיטת בר אילן. בטקס השתתפו שר החינוך נפתלי בנט, מנכ"ל המשרד שמואל אבוהב, ראש אגף החינוך הדתי הרב ד"ר אברהם ליפשיץ, צמרת משרד החינוך, מ"מ ראש עיריית פתח תקוה ומחזיק תיק החינוך רון כץ, מנהלת האגף לחינוך יסודי סיגלית הלל יאראק, מורים ואורחים רבים.
בית הספר נצח ישראל, בניהולה של רווית זר, מבוסס על ערכים של נתינה, צמיחה וחדשנות. בבית הספר הוקמו מרחבים ייחודים וחדשנים המפתחים אצל התלמידים את המיומנויות של לומד עצמאי, חוקר ויוזם, ומתקיימות בו פעילויות חמ"ד וקהילה, פעילויות והתנדבויות המחזקות את הנתינה ואת הקשר הבין דורי, כל זאת בשיתוף פעולה הדוק עם ההורים. בית החינוך היה חלק משיתוף הפעולה העירוני עם מייקרוסופט והצטרף למועדון היוקרה של בתי הספר המדגימים במיינקרפט – מועדון המונה כמאה בתי ספר בעולם כולו.
ראש העירייה, רמי גרינברג, בירך את בית הספר: "מערכת החינוך בפתח תקוה היא מהטובות בארץ ולראייה הפרסים הרבים בהם זכו בתי הספר במהלך השנים. זכייתו של בית החינוך נצח ישראל הינה מרגשת במיוחד לאור היותו בית ספר הטרוגני קולט עלייה, הנמצא במרכז העיר. ברכות למנהלת רווית, לכל צוות ההוראה, לתלמידים ולהורים". רון כץ: "זכייה זו הינה גאווה גדולה לעיר ולמערכת החינוך בעיר. ברכות לבית חינוך נצח ישראל שזכה בצדק רב בפרס". רמי הופנברג, מנהל מינהל החינוך: "בית הספר והמנהלת רווית זר זכו בפרס הארצי בזכות השילוב המופלא בין חינוך ערכי למופת באקלים חינוכי מיטבי חברתי ותורני עם הצטיינות וחדשנות פדגוגית וטכנולוגית ברמה הלאומית ותוך שיתוף פעולה ייחודי עם חברת מייקרוסופט העולמית. מערכת החינוך של פתח תקוה עתירת פרסים ארציים ואולם פרס זה מרגש במיוחד כי מדובר בבית ספר הטרוגני וקולט עלייה השוכן במרכז העיר שמוכיח שאפשר להגיע להצטיינות לאומית ובינלאומית בכל הרכב סוציו אקונומי. אני מודה גם למנהלת האגף היסודי סיגלית הלל יאראק והמפקחת דלילה כהן על השיתוף והמקצועיות לאורך כל הדרך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר