גן אבן השמש- פתח תקווה. צילום באדיבות ההורים
גן אבן השמש. צילום באדיבות ההורים

הגן מסומן כגן אדום, ההורים טוענים שזה לא מעניין אף אחד

בגן אבן השמש יש ילדים בגילאי טרום חובה וטרום טרום חובה, ולכן הוא מסומן ככזה שאסור להוציא ממנו את הסייעת השנייה. ההורים טוענים שבפועל זה לא כך והמחסור בנשות צוות משפיע לרענה על האווירה בין הילדים ועל כמות הפציעות

פורסם בתאריך: 8.4.19 15:35

הורים לילדי גן אבן השמש ברחוב הצנחנים בשכונת מחנה יהודה, מתלוננים על בעיות שונות בגן. לטענת ההורים, מתחילת השנה הם מתמודדים עם בעיות של אווירה לא טובה בגן, מחסור בנשות צוות ובעיקר הרגשה של חוסר התייחסות. "השיא היה בשבוע שעבר ביום רביעי, אז נפל ילד מהגן ממתקן ושבר את הירך, הוא פונה באמבולנס לבית החולים", אומרת אמא מהגן.

רקע: בגן יש ילדים בגילאי טרום חובה וילדים בגילאי טרום טרום חובה. "יש 34 ילדים עם רוב מוחץ לילדי הטרום טרום", אומרת אחת האמהות, "הגן שלנו מסומן כגן אדום, שזה אומר שאסור להוציא מהגן את הסייעת השנייה, אבל בפועל, זה לא בדיוק מפריע למישהו. ואנחנו מתמודדים לא פעם עם כך שיש בגן רק סייעת אחת. השבוע הגננת הודיעה שהיא חולה וגם הסייעת השנייה לא הגיעה לגן ובבוקר קיבלה את הילדים רק סייעת אחת. בגן יש הרבה ילדים שובבים והרבה פציעות. ילד פתח את השפה, אחר נשרט מתחת לעין ואנחנו מבקשים מתחילת השנה שיעשו משהו עם הגן, שייסייעו לצוות ומרגישים שמנפנפים אותנו. לא פעם שההורים רואים בבוקר שיש מחסור בנשות צוות, הם לא משאירים את הילדים בגן".

תגובת דוברות העירייה: "לגן אבן השמש שלחה מפקחת משרד החינוך גננת מחליפה. כשהתקבלה הודעה מסייעת הגן, שלא הגיעה הגננת, נשלחה סייעת מהגן הסמוך. כעבור זמן קצר, הגיעה הגננת המחליפה. לגבי הסייעת השניה – היא הודיעה על מחלה. משרד החינוך אינו מחייב ומתקצב את מילוי המקום של הסייעת השניה ולכן – לא נשלחת סייעת במקומה. המקרים המפורטים בכתבה ארעו כשכל נשות הצוות היו בגן, מה שמחזק את העובדה שאין קשר בין כמות האנשים בתוך הגן לתאונות שיכולות לקרות בכל מקום ובכל זמן".
ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "הורי הגן נמצאים בקשר עם המפקחת ומקבלים תשובות לכל שאלותיהם. הגן עצמו פועל עם גננת ושתי סייעות. בימים שהגננת מודיעה על מחלה, נעשים מאמצים לאתר גננת מחליפה. יצוין כי לעובדה זו אין קשר עם אירועים ספציפיים כאלה ואחרים שהתרחשו בגן שטופלו לגופו של עניין ובהתאם לנהלים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר