המורה החשוד, בועז ליובין, צילום באדיבות המשטרה
המורה החשוד, בועז ליובין, צילום באדיבות המשטרה

מורה בבית ספר דבורה עומר בפתח תקוה נעצר בחשד לעבירות מין שביצע בתלמידים באזור אחר בשרון

היום הוסר צו איסור הפרסום על שמו של המורה, בועז ליובין, שביצע את העבירות על פי החשד בתלמידים שלימד באופן פרטי באזור אחר בשרון. מנהלת בית הספר הוציאה מכתב להורים בו הדגישה שהוא לימד בכיתות מלאות בלבד

פורסם בתאריך: 3.4.19 14:24

עדכון אחרון: 3.4.19 16:24

משטרת ישראל עצרה מורה לפסנתר בחשד לעבירות מין שביצע בתלמידים שלימד באופן פרטי באזור השרון. המורה, בועז ליובין, מלמד הלחנה וכתיבה בבית הספר דבורה עומר בכפר גנים. יודגש כי אין תלונות על עבירות שבוצעו בפתח תקוה והתלונות הן על מעשים שבוצעו לכאורה באזור אחר בשרון. המשטרה קוראת לנפגעים נוספים לפנות להגשת תלונה. ביום 25.3.19 התקבלה במשטרת ישראל תלונה מקטין מאזור השרון על עבירות מין שבוצעו בו על ידי המורה שלו לפסנתר. בעקבות קבלת התלונה אותר החשוד, בעז ליובין, ונעצר על ידי השוטרים כבר למחרת היום. ממהלך החקירה ומתלונות נוספות שהתקבלו עלה חשד כי החשוד ביצע עבירות מין בתלמידים נוספים שלו. ביום 27.3.19 הובא החשוד, בן 27 מתל אביב, לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקוה, שהורה, לבקשת סניגורו, על איסור פרסום שמו ופרטיו של החשוד. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ובדיון שהתקיים הבוקר הורה בית המשפט על הסרת צו איסור הפרסום בעניינו של החשוד.

משטרת ישראל פונה לקורבנות נוספים, שנפגעו מהחשוד בדרך דומה, לפנות לתחנת משטרת שדות בטלפון 09-9617201 או להתקשר למוקד 100 של משטרת ישראל.

הורה מבית הספר אמר: "מאז שנודע לנו על כך שמדובר במורה שמלמד הלחנה וכתיבה, ההורים בהיסטריה". הבוקר עדכנה משטרת ישראל את הנהלת בית הספר על המעצר. המורה לימד במסגרת תל"ן – תוכנית לימודים נוספת. הוא לא לימד באופן פרטני את התלמידים, אלא בקבוצות גדולות, ובבית הספר לא התקבלו תלונות מהתלמידים.

בעקבות חשיפת זהותו של המורה והחשדות כלפיו, שלחה מנהלת בית הספר מירב רזניק מכתב להורים ובו ציינה שלאור מעצרו של המורה בחשד בעבירת מין לכאורה, הופסקה עבודתו לאלתר, בכפוף להנחיות משרד החינוך והמשטרה. "המורה לימד בבית ספרנו את התלמידים במסגרת שיעורי תל"ן בכיתות מלאות בלבד", כתבה רזניק, "העסקתו נעשתה באופן חוקי והתקבל אישור משטרה שהופק על ידי משטרת תל אביב ובו התקבל אישור להעסיקו בבית ספרנו". היא מציינת שהם בקשר עם משרד החינוך, השירות הפסיכולוגי והרשות המקומית. "חשוב לנו להדגיש, כי צוות המורים מקבל הנחיות ברורות לשיח מול התלמידים בהנחיית השירות הפסיכולוגי וצוות הייעוץ החינוכי. בימים הקרובים, נערוך שיעורים בכיתות, בכפוף ובהתאם לצורך. אני ערים ומאפשרים קרקע בטוחה לתלמידים לשתף בתחושותיהם ורגשותיהם". עוד מוסיפה מנהלת בית הספר שהורים שיש להם שאלות או רצון לשתף בכל עניין מוזמנים להתקשר ליועצת בית הספר דרך מזכירות בית הספר, לפנות למנהלת במייל או ליצור קשר טלפוני עם השירות הפסיכולוגי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר