גן סנונית נווה עוז. ארון חשמל והזנחה. צילום באדיבות ההורים
גן סנונית צילום באדיבות ההורים

הורי הגן מודאגים וטוענים: ארון החשמל פולט קרינה

רשימת הליקויים בגן סנונית בנווה עוז ארוכה: הציוד בחצר ישן וחלקו שבור, הגן צר מלהכיל את כמות הילדים שלומדת בו, בסמוך לגדר יש ערימות אשפה, ועוד. "כבר עייפנו ויש הורים שהרימו ידיים", אומרת אחת האמהות

פורסם בתאריך: 10.4.19 13:41

הורים לילדי גן סנונית בשכונת נווה עוז, מתלוננים על בעיות קשות בגן. לטענת ההורים, הבעיה המרכזית היא שבכניסה לגן יש ארון חשמל, אשר לטענתם פולט קרינה. ההורים מציינים שנאמר להם שאסור לשבת סמוך לארון זמן ממושך, אבל למרות זאת, לא פעם מאחר ושטח הגן קטן, עושים במקום מפגשים לילדים. תלונות נוספות יש על התחלופה בצוות, על כך שהמבנה של הגן לא יכול להכיל כמות של 35 ילדים, שהגן מוזנח, שהציוד בחצר ישן ושבור, שמסביב לגדרות הגן יש זבל ואשפה של השכנים. "כבר תקופה ארוכה אנחנו מתלוננים בעירייה על מצב הגן שלנו", מסבירה אמא מגן, "נתחיל מזה שיש לנו בגן ארון חשמל, הארון נמצא בכניסה לגן ועשו במקום בדיקת קרינה של חשמל ונאמר לנו שאין בעיה להיות ליד הארון, במידה וזה למספר דקות. כלומר הילדים יכולים להכנס ולצאת מהגן, אבל אסור לשבת ליד הארון לאורך זמן. מאחר והגן שלנו קטן ובימי חורף לא ניתן לצאת לחצר, אז הצוות עושה מפגשים של הילדים במתחם ליד הארון, למרות שביקשנו מהם מספר פעמים לא, אבל כשהם צריכים לעבוד בקבוצות, אין להם ברירה, כי אין מקום בגן".

גן סנונית נווה עוז. ארון חשמל והזנחה. צילום באדיבות ההורים

חצר גן סנונית צילום באדיבות ההורים

ארון החשמל בגן צילום באדיבות ההורים

בעיה נוספת היא שלטענת ההורים יש בגן תחלופה של נשות הצוות וסדר היום משתבש לילדים. "יש ילדים שלא מוכנים להיכנס בבוקר לגן כשהם רואים צוות חדש ולא מוכר", אומרת האם ומתייחסת גם למצבו הפיזי של הגן: "הגן שלנו ישן, זה מבנה שיש הורים שלמדו בו בתור ילדים. מסביב לגן יש פסולת של השכנים, שלמרות שפנינו כמה פעמים, היא עדיין נמצא במקום. הציוד בחצר שבור ומסוכן, בחצר יש עצים גדולים שמשילים זרדים ומלכלכים את החצר וצריך לדלל את העצים. בקיצור לא חסרות בעיות". אמא אחרת מוסיפה: "כבר עייפנו ויש הורים שהרימו ידיים. אנחנו צריכים להילחם על כל דבר, היה לנו בחצר בור שלקח להם שנה וחצי לסגור אותו. כל הזמן יש הצפות בשירותים ואז יש ריח של ביוב. בעירייה כנראה מנסים לייאש את ההורים, אנחנו כבר שנתיים נלחמים, יש דברים שהצלחנו לסדר, אבל את הרוב לא".

תגובת דוברות העירייה: "עיריית פתח תקוה ממשיכה לשפץ ולהשקיע בכל הגנים הוותיקים, המהלך הינו מהלך מבוקר שנעשה בהתאם למצב הגן. לפני כארבע שנים נעשה שיפוץ משמעותי בגן סנונית והוכנס לתוכו ציוד חדש. כיום לאחר השגת אישור הבניה ולאחר סיור של מנהל אגף אחזקת מבנים במקום הוחלט על הרחבת הגן. מבדיקה שנעשתה על ידי האגף לאיכות הסביבה – לא קיימת קרינה בגן. בהתאם לדרישות הגננת בוצעו הזמנות עבודה להחלפת ציוד. לגבי צורך בהחלפה ובהוספת ציוד חדש במידה והגננת תפנה, בקשתה תטופל כמקובל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר