כניסה חטיבת אחד העם רמת וורבר
הכניסה לחטיבת אחד העם רמת וורבר

"זו לא מעברה". תלונות על הזנחה בכניסה לחטיבת אחד העם רמת ורבר

מצוקת הגינון במקומות רבים בעיר הגיעה גם לכניסה לחטיבה. "יש קיוסק נטוש, חלוד ומתפרק, יש עמוד חשמל מט ליפול ושטח ציבורי מוזנח", אומר אחד ההורים. "זו הכניסה הראשית והנוף שמקבלים מידי יום את פני התלמידים"

פורסם בתאריך: 8.4.19 12:34

בשבוע שעבר התפרסמה באתר מלאבס ידיעה על כך שבמספר מקומות בעיר ניתן לראות צמחייה פראית והזנחה מאחר ולא בוצע גינון מזה זמן רב. הסיבה הייתה מכרז חדש לגינון במקומות רבים ובעירייה הבטיחו שבתוך מספר שבועות יושלמו הפערים.

בעקבות הכתבה, פנו למלאבס הורים לתלמידים מחטיבת אחד העם רמת ורבר, והתלוננו על כך שמול שער הכניסה לבית הספר יש הזנחה קשה שמקבלת את פני התלמידים מידי בוקר. "מול בית הספר יש קיוסק נטוש, חלוד ומתפרק. יש עמוד חשמל מט ליפול ושטח ציבורי מוזנח", אומר אחד ההורים. "זוהי לא מעברה, אלא הכניסה הראשית והנוף שמקבלים מידי יום את פני התלמידים של חטיבת אחד העם ורבר. לצערי, למרות שהמקום שייך לעירייה, הוא הפך למטרד אסתטי מוזנח ומתפרק. אנחנו נכנסים לימים חמים, במקום יכולים להיות נחשים וחייבים לנקות את המקום ולדאוג לגדר אותו מחדש".
תגובת דוברות העירייה: "בימים אלו אגף התברואה מאיץ טיפול בנושא העשבייה בכל העיר, כל השטחים העירוניים יטופלו בימים הקרובים ובעלי הנכסים יחויבו לנקות את השטחים שבבעלותם, באמצעות אגף פיקוח רב תכליתי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר