מימין: מפעל קניאל, גן ילדים ברחוב מבצע דקל 3. צילומים זאב שטרן, באדיבות ההורים
מימין: מפעל קניאל, גן ילדים ברחוב מבצע דקל 3. צילומים זאב שטרן, באדיבות ההורים

בגלל האסבסט: הורים לא שלחו את ילדיהם לגן

אסבסט 1: במהלך חוה"מ פונה אסבסט ממתחם ברחוב גיסין, הורים באם המושבות מתלוננים על כך שלא קיבלו מידע על סיום התהליך ועל המצב היום. אסבסט 2: הורים בנווה גן מתלוננים שרק הבוקר נודע להם שהפינוי בקניאל נמשך

פורסם בתאריך: 28.4.19 17:05

הורים ממתחם הגנים חורב בשכונת אם המושבות החליטו הבוקר לא לשלוח את ילדיהם לגן. לדברי ההורים, ההחלטה באה בעקבות טענות על פינוי האסבסט שהתקיים בחול המועד ברחוב גיסין, הסמוך לגנים ובעיקר החשש מכך שאולי נשארו שאריות באוויר שהגיעו לגנים.

על פינוי האסבסט מהמתחם בגיסין דווח לראשונה באתר מלאבס. "יש כאוס מוחלט אצל ההורים", אומר הורה מגן במתחם חורב, "אנחנו לא באמת יודעים איזה בדיקות נעשו בסיום הפינוי ומה התוצאות שלהן, ההורים בחרדה והמצב בשטח לא באמת מרגיע אותנו. אני מאוד מקווה שבפינוי הבא שאמור להתקיים עוד מספר חודשים, במפעל הסמוך, יפעלו בצורה יותר מקצועית, אם זה מבחינת ההרטבה מקסימלית וקיום בדיקות ניטור לאחר מכן".

המתחם בגיסין 11

המתחם בגיסין 11

אם בגיסין סיימו לפנות את האסבסט, במפעל קניאל הפינוי עדיין מתקיים בשטח. לטענת הורי הגנים בשכונת נווה גן, למרות הבטחות העירייה, הבוקר נודע להם שהעבודות לפינוי האסבסט בקניאל לא הסתיימו בחול המועד והפינוי יימשך גם במהלך הלימודים ולכן לא מעט הורים החליטו לא לשלוח את הילדים הבוקר לגן. "למרות שפנינו גם לראש העיר וגם לענת זנזורי במוצאי החג, רק הבוקר קיבלנו תשובה בשעה 7:30 שהעבודות נמשכות", אומרת אחת האמהות. "לא ידעו לתת לנו צפי לסיום וחזרו לתגובתם המקורית שהמרחק רב ואנחנו יוצרים פאניקה מיותרת. אנחנו מרגישים שמזלזלים בילדים שלנו ובנו".

תגובת העירייה לגבי המתחם בגיסין: "עבודת הקבלן בוצעה על פי הנחיות המשרד להגנת הסביבה תוך פיקוח שלהם ושלנו ונוכחות אישית של ראש העיר.
דיגומי האוויר שבוצעו על ידי קבלן מוסמך הציגו מצב תקין לחלוטין".

תגובת העירייה בנוגע לפינוי האסבסט ממתחם קניאל לא התקבלה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר