רקטות מעל אשקלון. צילום אילן אסייג
רקטות מעל אשקלון. צילום אילן אסייג

מחלוקת בין ההורים על ביטול טיולים לצפון

טיולים של שכבת ז' בחטיבת גולדה ובחטיבת אחד העם רמת ורבר לצפון הארץ בוטלו על פי החלטת ראש העירייה, רמי גרינברג. בועדי ההורים של שני בתי הספר היו חלוקים לגבי ההחלטה. הוועדים יבדקו מי יישא בנזק הכספי של הביטול

פורסם בתאריך: 5.5.19 10:39

ערב סוער של דיונים טלפוניים התקיים אמש עד השעות הקטנות של הלילה, בנוגע לטיול שנתי של שכבת ז' בחטיבת גולדה ובחטיבת אחד העם רמת ורבר לצפון הארץ. זאת לאור החלטת ראש העירייה, רמי גרינברג, כמה שעות קודם לכן, על כך שכל הטיולים השנתיים של תלמידי העיר שתוכננו להיום, יום ראשון, מבוטלים בין אם זה לדרום הארץ או לצפון. לדברי חברים בוועדים, הדעות לגבי ביטול הטיול היו חלוקות, במיוחד לאור כך שחדר מצב של משרד החינוך ופיקוד העורף הודיעו שהטיולים שאינם לדרום הארץ יתקיימו כסדרם. עוד מציינים הוועדים שבשלב כלשהו, ביקשו מהם להחליט והם הודיעו שזה לא מתפקידם.

ההורים סיפרו כי בתוך ועדי ההורים בשני בתי הספר התעוררה מחלוקת בנוגע לביטול הטיולים לצפון הארץ. חלק גדול יותר של ההורים טענו שאין צורך לבטל טיולים לצפון, חלק אחר טען שההחלטה מוצדקת ויש חשש להתלקחות גם בצפון הארץ. עניין נוסף שעלה בקרב חלק מההורים הוא העלות הכספית. "ביטול פחות מיום לפני יציאה, שאינו על פי חדר המצב של משרד החינוך, יעלה המון כסף לבתי הספר", אומר הורה מאחד מבתי הספר, "יכול להיות שבתי הספר יצטרכו לשלם גם את מלוא הסכום שמגיע לכמה עשרות אלפי שקלים. באמת לא מובן לי מדוע ביטלו את הטיולים לצפון, לא צריך לשתק את כל המדינה, להפך אנחנו צריכים להראות שאנחנו מדינה חזקה. צריך לעקוב, להיות עם היד על הדופק, אבל להמשיך בחיי השגרה".
מעיריית פתח תקוה נמסר: "ההחלטה בנושא התקבלה בשיתוף ועד ההורים בחט"ב גולדה (שמואל קטורזה) ובשיתוף ועד ההורים חט"ב רמת ורבר (גל אמיר). ראש העיר הציג שיקולים לאור המצב הביטחוני, וועדי ההורים קיימו התייעצות והחליטו שהם מבינים את המצב ומעדיפים שלא להוציא את הטיול. יש לברך על כך שראש העיר גרינברג קיים הערכת מצב מקיפה וירד לפרטי הפרטים על מנת שכל הסוגיות המוניציפליות המצריכות טיפול לאור המצב יקבלו מענה. ראש העיר פועל מתוך אחריות ודאגה לתושבי העיר, ואין ספק כי בימים בהם המצב הבטחוני מעורפל לשלוח תלמידים לטיולי שטח הינו דבר חסר אחריות. כאשר יתבהר המצב הבטחוני ויירגע, ייקבע תאריך חלופי בתיאום בתיה"ס".

עוד נמסר מהעירייה: "במידה ויהיה צורך בסיוע – העירייה תסייע במימון טיולים חלופיים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר